کد خبر : 1560115 | 18 مهر 1397 ساعت 11:53 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آرژانتین و توضیح راجع به غیبت ستاره‌ها

لیونل اسکالونی، سرمربی موقت آرژانتین در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل عراق، درباره مصدومیت‌هایی که تیمش را دچار مشکل کرده صحبت کرد.

سرمربی آرژانتین و توضیح راجع به غیبت ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، اسکالوتی چندین بازیکن را برای دو دیدار دوستانه مقابل عراق و برزیل در اختیار نخواهد داشت و به جمع این مصدومین، باید غیبت لیونل مسی را که هنوز تکلیف آینده اش مشخص نیست، اضافه کرد. حال او پیش از دیدار مقابل عراق از مشکلات تیمش صحبت کرد.

 

 

1343920

 

 

او گفت:" سفر یک قاتل است. 28 ساعت پرواز کردیم تا به اینجا بیاییم، درست یک روز پیش از بازی. همین باعث شد که فرصت دعوت برخی بازیکنان از دستمان برود. تصمیم بر این بود که آنها نمی‌آیند و من هم به نظرم این بهترین تصمیم بود. قصدمان این است که روی هیچ بازیکنی ریسک نکنیم. این ریسک روی بازیکنانی که مصدوم هستند و اخیرا از بند مصدومیت رها شده اند، بیشتر هم هست. ما کاملا به تیم اطمینان داریم، اینکه آنها می‌خواهند کنار ما باشند و به تیم تعهد دارند، مهم ترین چیز است.

 

به عنوان مربی از این بابت ناراحت نمی‌شوم زیرا دوست دارم بازیکنان با سلامت کامل در اردو باشند. اگر به من بگویند که اوضاعشان خوب نیست، دیگر لازم نیست توضیح اضافی بدهند. "

دیدگاه‌ها