کد خبر : 1560136 | 18 مهر 1397 ساعت 13:23 | 29K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی پرسپولیس از چوب خشک بازیکن می‌سازد

کفشگری: باید مجسمه برانکو در پرسپولیس ساخته شود

بازیکن سابق پرسپولیس همچنان دل پری از مدیران سابق باشگاه دارد و در این بین امیدوار است با صعود این تیم به فینال، هواداران با افتخار بزرگی همراه شوند.

کفشگری: باید مجسمه برانکو در پرسپولیس ساخته شود

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کفشگری سومین تجربه بازی با مربیگری علی دایی را در سایپا تجربه می‌کند و امیدوار است بتواند در کنار سرمربی نارنجی‌پوشان به موفقیت در آسیا نیز دست یابند.


او درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: شرایط تیم ما خدا را شکر در جدول خوب است. نسبت به اول فصل خیلی هماهنگ‌تر شده ایم و خیلی بهتر کار می‌کنیم و روی هم رفته شرایط تیمی ما خوب بوده و بهتر فوتبال بازی می‌کنیم و به خاطر همین روند امتیازگیری‌مان بهتر شده است. چند بازی مهم در ادامه‌ی لیگ داریم باید با استقلال و پرسپولیس بازی کنیم که فشار مضاعفی را به تیم وارد خواهد کرد و باید هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی در شرایط خوبی باشیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.


وی در خصوص دلیل فرصت کمی که در این فصل نصیبش شده گفت: متاسفانه در شروع لیگ مصدومیت بدی گریبانگیرم شد که باعث شد نتوانم در اوایل فصل به تیم کمک کنم اما از بازی مقابل فولاد شرایط بازی را پیدا کردم و در ادامه در لیگ و جام حذفی هم بازی کردم. تلاش می‌کنم تا با تمرین بیشتر شرایط خودم را بهتر کنم و بیشتر بازی کنم.


کفشگری درباره حضور در کنار علی دایی و شرایط فنی سرمربی کنونی سایپا گفت: علی دایی اگر شرایط یک بازیکن خوب نباشد به هیچ عنوان او را جذب تیم خود نمی‌کند و به او بازی نمی‌دهد زیرا خودش و آبروی خودش را بیش از هر چیز دیگری دوست دارد. همه‌ی آدم ها اینگونه‌اند که اول خودشان را دوست دارند و سپس دیگری را. کار کردن با او هم سخت است و هم لذت بخش.


هافبک سابق پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان گفت: پرسپولیس شاکله‌ی تیمی خود را حفظ کرده است و ثبات در کادرفنی و بازیکنان به این تیم کمک کرده تا بتواند بسیار موفق عمل کند. من با برانکو کار کردم و می‌دانم که به همه‌ی بازیکنان به یک اندازه احترام و ارزش قائل است و هر کس در پرسپولیس وظیفه خودش را می‌داند. به نظرم باید مجسمه‌ی او را ساخت. او واقعا فوق العاده است چه از نظر فنی و چه از نظر شخصیتی. من با او کار کرده‌ام و چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام. واقعا بازیکنانی که زیر نظر او کار می‌کنند متوجه پیشرفت فنی خود می‌شوند و به نظرم ‌می‌تواند از چوب خشک بازیکن بسازد.


وی درباره جدایی ستاره‌های این تیم نیز گفت: جای آنها نیستم که بخواهم بگویم کار آنها اشتباه بوده یا نه اما این را می‌دانم که جدایی از پرسپولیس برای هر بازیکنی ضربه‌ی مهلکی است و دور شدن از پرسپولیس بسیار سخت است. هرکس پاسخگوی کار خودش است اما من یقین دارم 99 درصد بازیکنانی که از این تیم جدا می‌شوند دوست دارند برگردند و دوباره در این تیم بازی کنند. فکر می‌کنم آنها الان خیلی دوست داشتند عضو این تیم بودند و لذت حضور در فینال لیگ قهرمان آسیا و قهرمانی احتمالی با این تیم را می‌چشیدند.


کفشگری نظرش درباره محرومیت باشگاه و مقصران این اتفاق را اینگونه بازگو می‌کند: در هر مجموعه‌ای راس آن مجموعه در جریان همه امور قرار دارد و باید بهترین تصمیم را بگیرد. مدیریت سابق پرسپولیس که طارمی را بازگرداند بیشتر به دنبال محبوبیت خود بود و می‌خواست با برگرداندن طارمی برای خود محبوبیت بخرد اما این محبوبیت به چه قیمتی باید بدست بیاید به قیمت محروم شدن پرسپولیس؟ به نظر من مهدی طارمی کوچکترین نقشی در این محرومیت ندارد و مقصر اصلی این اتفاق مدیران سابق بودند و به نظر من عواقب ظلمی که طاهری و ترکاشوند در حق پرسپولیس کردند سالهای آینده مشخص می‌شود.


وی درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: باید امثال گرشاسبی در پرسپولیس مدیریت کنند. افرادی که برای بازیکنان و پیشکسوتان ارزش قائل می‌شود. در همین جریاناتی که راجع به طلبها با AFC داشتند با من صحبت کردند و من خودم به آنها گفتم که الآن و در شرایط فعلی که باشگاه مشکل مالی دارد خجالت می‌کشم راجع به با پول صحبت کنم. باز هم می‌گویم در سالهای آینده خیانت مدیریت سابق نمایان خواهد شد و مشکلات بیشتری گریبانگیر پرسپولیس خواهد شد.

دیدگاه‌ها