کد خبر : 1560194 | 18 مهر 1397 ساعت 16:17 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

پروژه بازسازی مانشافت همراه با لوو (عکس)

تیم ملی آلمان تمرینات خود برای رویارویی با تیم ملی هلند و فرانسه در لیگ ملت‌های اروپا را پیگیری می‌کند.

پروژه بازسازی مانشافت همراه با لوو (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"،  قطعا تیم ملی آلمان را می‌توان به عنوان ناکام ترین مدعی جام جهانی لقب داد. آن‌ها با قبول شکست تلخ برابر کره جنوبی در رده آخر گروه خود قرار گرفتند تا سرزمین تزارها، به نوعی قتلگاه مانشافت شود.


بعد از پایان جام جهانی بسیاری از ستارگان و بزرگان فوتبال آلمان نسبت به تاکتیک و سیاست‌های اتخاذ شده از سوی یوآخیم لو انتقاد داشتند و حتی در اظهار نظرهای تندی خواستار خط خوردن اوزیل، گوندوغان و برخی دیگر از ستاره‌های آلمان شدند.


حالا شاگردان لوو تمرینات خود برای رویارویی با هلند و فرانسه در لیگ ملت‌های اروپا شروع کردند. آن‌ها در اولین دیدار خود در این مسابقات به نتیجه تساوی بدون گل برابر فرانسه رسیدند. حالا سرمربی ژرمن‌ها به قول خود وفا و پروژه جوانگرایی را در تیمش شروع کرده است.


او در اولین قدم لروی سانه را به تیم ملی بازگرداند. هافبک جوان و تکنیکی منچسترسیتی قبل از شروع جام جهانی روسیه با تصمیم عجیب لوو به جام جهانی نرفت تا همین جرقه‌ای باشد برای منتقدان تیم ملی. حالا با اضافه شدن  سانه و امره جان به آلمان، خط میانی این تیم با حضور گورتزگا، مولر و تونی کروس از عنصر جوانی و تجربه برخوردار است و می‌توان امیدوار بود ضعف اصلی آلمان‌ها در جام جهانی که به بازیسازی برای مهاجمان برمی‌گشت، بهبود یابد.

 

1344007

 

1344008

 

1344009

دیدگاه‌ها