کد خبر : 1560208 | 18 مهر 1397 ساعت 16:54 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم به خاطر پرسپولیس 6 طلا بگیرم!

این داستان ادامه دارد؛ پنجمین طلای ایزدیار

شناگر ایرانی تاکنون توانسته پنج مدال طلای بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کند.

این داستان ادامه دارد؛ پنجمین طلای ایزدیار

به گزارش "ورزش سه"، شاهین ایزدیار، شناگر ایرانی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا که در روز اول توانست اولین طلای کاروان ایران را کسب کند، در همان ابتدا گفته بود که هدفش خیلی بزرگتر از کسب یک مدال طلا است.


او طی 2 روز اخیر 2 طلای دیگر هم کسب کرد و تعداد مدال های خوشرنگ خود را تا قبل از امروز به عدد 3 رسانده بود. امروز هم روند درو کردن طلاهای شنای در کلاس های مختلف بازی های پاراآسیایی از سوی این شناگر ایرانی ادامه داشت.


ایزدیار امروز در اولین رقابت خود در ماده قورباغه ۱۰۰ متر کلاس SB۹ به همراه شناگرانی از ژاپن، قزاقستان و هند مسابقه داد و موفق شد با رکورد یک دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه، بار دیگر قهرمان شود. فاصله او با نفر دوم، بیش از ۹ ثانیه بود و با قدرت به قهرمانی رسید.


همچنین دقایقی قبل در 50 متر کرال آزاد کلاس S10 با رقبایی از ازبکستان، هند و تایلند رقابت کرد که در نهایت توانست با ثبت بهترین رکورد ممکن، قهرمانی دوباره را از آن خود کند.


بدین ترتیب فعلا شاهین ایزدیار در فاصله 3 روز مانده تا پایان بازی های پاراآسیایی یک تنه 5 مدال طلا کسب کرده و آنطور که پیداست شانس کسب 2 مدال طلای دیگر در روزهای آینده را دارد.


شاهین ایزدیار بعد از کسب طلای پنجم درباره اینکه تعداد طلاهای خود را به عدد چند می رساند، به شوخی گفت: البته خودم هم دوست دارم به خاطر پرسپولیس صاحب 6 مدال طلا شوم نه 7 مدال!

دیدگاه‌ها