کد خبر : 1560358 | 19 مهر 1397 ساعت 12:45 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک؛ شاهین شهرداری بوشهر – اکسین البرز

فرصت طلایی برابر پرواز به صدر

البرزی ها می توانند از حاشیه خلیج فارس با شاهین به صدر جدول دسته اول پرواز و یکه تاز رقابت ها لقب بگیرند.

فرصت طلایی برابر پرواز به صدر

به گزارش "ورزش سه"، نتایج رقم خورده در بازی های روز اول هفته هفتم دسته اول به گونه ای بود که اکسینی ها این فرصت را دارند تا با برتری در بازی حساس خارج از خانه مقابل میزبان بوشهری از کنار سواحل زیبای خلیج فارس با شاهین به صدر جدول پرواز کنند، اتفاقی که رسیدن به آن چندان آسان نیست.


محمود فکری و شاگردانش بعد از توقف هفته قبل در بوشهر امروز در خانه میزبان یکی از پرستاره ترین تیم های این فصل لیگ برتر هستند. شاهینی ها که خیلی امیدوار هستند بتوانند در جمع مدعیان فصل قرار بگیرند برای رسیدن به این هدف امروز چاره ای ندارند تا سه امتیاز خانگی را دودستی بچسبند گرچه در این راه باید از سد تیمی بگذرند که ستاره های سرشناس زیادی در ترکیب دارد.


فراز کمالوند بعد از سال ها حضور در لیگ برتر امسال را با اکسین در لیگ دسته اول استارت زد بلکه این باشگاه متمول را به آرزوی چندین ساله اش در راه صعود به لیگ برتر برساند. کمالوند که در هفته های گذشته بد نتیجه نگرفته حالا برای رسیدن به صدر جدول و یکه تازی می تواند شاگردان محمود فکری را در بوشهر از پیش رو بردارد تا با سه امتیاز این دیدار با 14 امتیاز بالاتر از تمامی مدعیان یکه تاز جدید لقب بگیرد.


اکسین یک دو جین بازیکن مشهور و کارکشته فوتبال ایران را در ترکیب خود دارد که هر یک می توانند در لحظه سرنوشت بازی را تغییر دهند از همین رو بوشهری برای مهار آنها و کشیدن ترمز مهمان البرزی دقایق دشوار و طاقت فرسایی خواهند داشت. از همین رو پیش بینی می شود شاهد جدالی جذاب و مهیج در جنوبی ترین نقطه ایران زمین باشیم.

 

دیدگاه‌ها