کد خبر : 1560498 | 20 مهر 1397 ساعت 09:36 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیام مثبت ستاره‌ی لهستانی بایرن به باشگاهش

لواندوفسکی: بایرن دوباره اوج می‌گیرد

رابرت لواندوفسکی ماشین گلزنی لهستانی بایرن مونیخ در مصاحبه با رسانه‌ی لهستانی SportoweFakty در مورد تغییر مدیربرنامه‌هایش و همکاری با پینی زهاوی ایجنت معروف، و مسائل و موضوعات مختلف از جمله بحران حاصل از نتایج ضعیف بایرن در هفته‌های اخیر گفتگو کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، وقتی خبر رسید که لوندوفسکی قصد دارد با ایجنتی همکاری کند که انتقال رکوردشکن نیمار به پاری سن ژرمن را ممکن کرده بود، همه گمان می‌کردند رفتن لواندوفسکی از بایرن مونیخ و پیوستنش به باشگاهی دیگر اجتناب‌‌ناپذیر شده است. ولی لواندوفسکی می‌گوید این موضوع صحت ندارد و او به هیچ وجه قصد ترک بایرن را نداشته چرا که این باشگاه بزرگ آلمانی را همیشه مثل خانه‌ی خودش می‌دانسته. لواندوفسکی گفت:" دلیلی که باعث شد من مدیر برنامه‌هایم را عوض کنم این نبود. من همیشه در مونیخ راضی بوده‌ام. تغییر مدیربرنامه‌ها یکدفعه اتفاق نیفتاد بلکه یک سال و نیم طول کشید تا اینکه در نهایت در ماه مارس 2018 خبر رسمی‌اش در اختیار رسانه‌ها قرار داده شد". 

 

1344305

 

وقتی از لواندوفسکی در مورد باشگاه‌های زیادی که به او علاقه‌مند بوده‌اند سوال می‌شود او می‌گوید که هیچوقت به صورت جدی به ترک بایرن فکر نکرده ولی از این فرصت برای ابراز بعضی انتقادهایش از بایرن استفاده می‌کند. لواندوفسکی می‌گوید:" من پیشنهادهای زیادی از باشگاه‌های متعددی داشتم. ولی فقط زمانی تصمیم گرفتم به صورت علنی درباره‌ی پیشنهادهایم صحبت کنم که احساس کردم سیاستی که بایرن در پیش گرفته عجیب و غریب شده است. به این ترتیب به آنها نشان دادم که اگر مرا دست‌کم بگیرند من می‌توانم از باشگاه بروم. ولی فارغ از همه‌ی این حرفها جواب من به همه‌ی آن پیشنهادها نه بود. فقط از یک سری مسائل در باشگاه راضی نبودم و به این صورت توانستم نظرم را به گوش مدیریت برسانم". 

 

در مورد نتایج ضعیف اخیر بایرن لواندوفسکی معتقد است این تیم به زودی نتایج بد را فراموش کرده و به نقطه‌ی اوج برمی‌گردد. لواندوفسکی در این مصاحبه گفت:" هنوز خیلی تا پایان فصل فاصله داریم. من با توجه به شرایط کلی تیم به شما می‌گویم که امسال در پایان فصل حتی می‌توانیم موفق‌تر از سالهای گذشته باشیم. ما توان این را داریم که در بالاترین سطح فوتبال بازی کنیم ولی البته شکی نیست که از بعضی جهات، یک سری نکات هست که باید به  آنها رسیدگی شود. ما امسال در لیگ قهرمانان یک شکست داشته‌ایم که ما را کمی آزار می‌دهد. ولی شک نکنید که چه در رقابتهای داخلی و چه در رقابتهای اروپایی، ما ریتم همیشگی‌مان را پیدا خواهیم کرد و بار دیگر به اوج برخواهیم گشت".

دیدگاه‌ها