کد خبر : 1560502 | 20 مهر 1397 ساعت 10:11 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: هیچ تیمی بدون رونالدو بهتر نمی‌شود

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال به حمایت از کریستیانو رونالدو پرداخت و تاکید کرد که هیچ تیمی در غیاب او بهتر نخواهد بود.

سانتوس: هیچ تیمی بدون رونالدو بهتر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال شب گذشته به مصاف لهستان رفت و در غیاب رونالدو موفق شد 3-2 حریف را شکست دهد.آندره سیلوا و برناردو سیلوا دو گل برای این تیم به ثمر رساندند و گل به خودی کمیل گلیک، کار را برای سلسائو تمام کرد. رونالدو در دیدار شب گذشته غایب بود و این روزها به خاطر پرونده آزار جنسی در سال 2009، به شدت تحت فشار رسانه ها قرار دارد. پس از بازی، سانتوس به حمایت از فوق ستاره تیمش پرداخت.

 

1344306

 

 

او با کنایه به صحبت‌های اخیر بازیکنان رئال گفت:" هیچ تیمی بدون بهترین بازیکن جهان بهتر نخواهد بود، صحبت از کسی که حضور ندارد معنی ندارد. وقتی رونالدو بازی می‌کند، در سمت چپ تیمتان قوی تر است و همچنین در زدن ضربات نهایی به شما کمک بسیاری می‌کند. وقتی او بازی می‌کند، باید راهی برای رساندن توپ به او پیدا کرد و وقتی به داخل محوطه می‌رود، باید بازیکنانی داشته باشید که جایش را در سمت چپ پر کنند. این راه و روش ماست.

 

بازی را خوب شروع کردیم، توپ را در اختیار داشتیم ولی گل خوردیم.ممکن بود کارمان سخت شود ولی تیم ما آرامشش را حفظ کرد و ریتم بازی را در دست گرفت. گل سوم را زدیم ولی در نقاط خطرناک توپ از دست می‌دادیم. مشکلات زیادی داشتیم. پرتغال باید روی کسب پیروزی متمرکز باشد و نتایج بازی های رسمی این را ثابت می‌کند."

دیدگاه‌ها