کد خبر : 1560507 | 20 مهر 1397 ساعت 10:41 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از کوواچ، صالح‌حمیدزیچ دومین متهم بحران بایرن

با اینکه کمپ هواداران بایرن مونیخ این روزها به موافقین اخراج نیکو کوواچ و مخالفین اخراج او تقسیم شده ولی بسیاری از کارشناسان فوتبال در آلمان معتقدند انداختن همه‌ی تقصیرها به گردن کوواچ و چشم‌پوشی از قصور مدیریت ارشد این باشگاه به دور از واقعیت و انصاف است.

به گزارش "ورزش سه"، اشتفان افنبرگ اسطوره‌ی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با نشریه‌ی کیکر به انداختن همه‌ی تقصیرها به گردن کوواچ به شدت انتقاد کرد و مدعی شد مدیر ورزشی این روزهای بایرن، حسن صالح‌حمیدزیچ به دلیل عدم حمایت کافی از کوواچ یکی از مقصرین اصلی بحران اخیر در این باشگاه بزرگ آلمانی بوده است. 

 

افنبرگ در گفتگو با کیکر گفت:" صالح‌حمیدزیچ هیچ حمایتی از کوواچ که سرمربی تیم است نمی‌کند. اگر حمایت از سرمربی یکی از وظایف مدیر ورزشی باشگاه نیست پس چیست. من نمی‌خواهم صالح‌حمیدزیچ را تخریب کنم ولی در شرایط فعلی انتظار داشتم او به وسط آمده و محکم از سرمربی تیم حمایت کند. من اگر جای او بودم مسلماً به این نتیجه می‌رسیدم که در این شرایط باید از سرمربی‌ام حمایت کنم". 

 

حمایت نکردن صالح‌حمیدزیچ از کوواچ در حالی است که اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ چندی پیش اعلام کرد که بدون قید و شرط و به صورت کامل از سرمربی تیم دفاع و حمایت می‌کند. 

 

1344312

 

روزنامه‌ی بیلد هم با انتقاد از صالح‌حمیدزیچ مدعی شد که این مدیر ورزشی بوسنیایی‌تبار بایرن مونیخ با وجود حمایتی که بعضی رسانه‌های مشخص از او می‌کنند از سوی بازیکنان تیم آنطور که باید مورد اقبال قرار نمی‌گیرد و فوتبالیست‌های بایرن آنچنان که انتظار می‌رود از او حرف‌شنوی ندارند. بیلد در این باره نوشت:" مدیر ورزشی کسی است که هر روز با تیم زندگی می‌کند و با تک‌تک بازیکنان گفتگوهای مستقیم دارد. منابع ما در روزنامه‌ی بیلد اعلام کرده‌اند که همه‌ی ستاره‌های بایرن، صالح‌حمیدزیچ را جدی نمی‌گیرند و او بیشتر از آنچه در تیم نماد اقتدار باشد برای بازیکنان بایرن حکم یک رفیق را دارد".

 

صالح‌حمیدزیچ این هفته با حضور در تمرین بایرن برای بازیکنان این تیم صحبت کرد و تلاش کرد آنها را برای اتحاد و تلاش هر چه بیشتر برای پشت سر گذاشتن بحران و اوجگیری دوباره تهییج کند ولی اگر گزارش بیلد صحیح باشد، صالح‌حمیدزیچ نمی‌تواند چندان به اثرگذاری حرفهایش امیدوار باشد چرا که تجربه نشان داده بازیکنان یک تیم در مواقع حساس و بحرانی نیازمند چهره‌ای مقتدر هستند تا همه پشت سر او متحد شوند. درحالیکه به نظر می‌رسد نه کوواچ و نه صالح‌حمیدزیچ نتوانسته‌اند در بایرن به چنین اقتداری دست یابند.

دیدگاه‌ها