کد خبر : 1560509 | 20 مهر 1397 ساعت 10:52 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی اسلواک اینتر:

در ایتالیا ماندگارم، به شایعات توجه نکنید

میلان اشکرینیار دفاع وسط باشگاه اینتر و تیم ملی اسلواکی که این روزها با نمایش‌های فوق‌العاده در سری آ مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته گفت در حال حاضر به هیچ وجه به انتقال از اینتر فکر نمی‌کند و همه‌ی حواسش معطوف به موفقیت این تیم ایتالیایی است.

 در ایتالیا ماندگارم، به شایعات توجه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق‌العاده‌ی اشکرینیار اسلواک در ترکیب اینتر در بازی‌های این تیم در فصل جاری باعث شده در رسانه‌های اروپایی و به خصوص ایتالیایی خبرهای زیادی درباره‌ی ابراز تمایل باشگاه‌های بزرگ اروپا به او و تلاش‌شان برای جذب اشکرینیار در اولین فرصت ممکن منتشر شود. 

 

بیشترین گزارشها درباره‌ی تلاش بایرن برای به خدمت گرفتن اشکرینیار در فرصت نقل و انتقالات ژانویه بوده اما در عین حال، بارسلونا و منچستریونایتد هم به عنوان مقاصد احتمالی این مدافع اسلواک اعلام شده‌اند.

 

 اما اشکرینیار که این روزها به همراه تیم ملی کشورش اسلواکی در اردو به سر می‌برد در محل اردو در گفتگو با خبرنگاران این شایعات را بی‌اهمیت دانست و اعلام کرد که در حال حاضر فقط به اینتر فکر می‌کند و برای موفقیت این تیم تلاش خواهد کرد. 

 

اشکرینیار در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" من به این مسائل فکر نمی‌کنم. البته این خبرها را خوانده‌ام ولی به آنها فکر نمی‌کنم. در طول تابستان هم این شایعات وجود داشت ولی در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاد. این بار هم به نظرم اتفاقی نخواهد افتاد. ما بلافاصله بعد از وقفه‌ی بازی‌های ملی با اینتر بازی‌های زیاد و فشرده‌ای در پیش داریم. بازی‌های مهمی مثل دربی میلان که باید برای آنها خوب آماده شویم". 

 

اشکرینیار در ادامه‌ی مصاحبه‌اش گفت:" واقعیت این است که در فوتبال ایتالیا این روزها یوونتوس حرف اول را می‌زند ولی ما می‌توانیم با یووه رقابت کنیم. ما در چند بازی اخیر چند بار پیاپی پیروز شده‌ایم و خوب بازی کرده‌ایم. رویهم‌رفته می‌توان گفت که به هدف‌مان برای شروع فصل رسیده‌ایم. از این به بعد هم سعی می‌کنیم همین روند مثبت نتایج را حفظ کنیم".

دیدگاه‌ها