کد خبر : 1560776 | 21 مهر 1397 ساعت 13:01 | 31K بازدید | 2 دیدگاه

پرسپولیس و شکست‌ناپذیری برابر آذربایجانی‌ها

سرخپوشان پایتخت در حالی روز پنج شنبه به مصاف تیم نود ارومیه می روند که در بازی های اخیر برابر تیم های آذربایجانی به نتایج خوبی رسیده اند.

پرسپولیس و شکست‌ناپذیری برابر آذربایجانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی آسیا باید با نود ارومیه دیدار کند. این تیم در واقع همان ماشین سازی تبریز است که پس از تغییر نام گسترش فولاد به «ماشین سازی شهریار» ، به شهر ارومیه انتقال یافت. نود ارومیه که نسبت به ابتدای فصل در شرایط بهتری قرار گرفته، امیدوار است نوار شکست ناپذیری پرسپولیس برابر تیم های آذربایجانی را پاره کند.

 

آخرین باخت پرسپولیس برابر تیمی از شمال غرب کشور به هفته بیست و نهم لیگ چهاردهم بازمی‌گردد؛ جایی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در غیاب بازیکنان معروف با نتیجه 2-1 به گسترش فولاد باختند. پس از آن پرسپولیس 14 بار با تیم های تبریزی دیدار کرد و هیچ وقت بازنده نشد تا آخرین باختش به 3 سال و 5 ماه 7 روز برسد؛ یعنی بیش از 1200 روز!

 

این در حالی است که قبل از حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس، آن ها اغلب برابر آذری ها ناکام بودند اما حالا تیم های این قست از ایران را در حسرت پیروزی _حتی در خانه_ قرار داده اند.

 

حالا نود با مربی جوانش وحید بیاتلو امیدوار است دست به شگفتی سازی بزند و کاری را کند که تیم های بزرگ شهر تبریز موفق به انجامش نشدند. نکته جالب این که در صورت غلبه پرسپولیس بر نود ارومیه، آذربایجانی ها همچنان شانس این را دارند که با ماشین سازی تبریز پرسپولیس را پس از نزدیک به 4 سال متوقف کنند.

 

دیدگاه‌ها