کد خبر : 1560833 | 21 مهر 1397 ساعت 16:01 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبزی به ما داده نشده

کرانچار: به ما گفتند ورود به پک ممنوع است

سرمربی تیم ملی امید اعلام کرد حالا دیگر به ساختمان پک احتیاج ندارند اما در اردوهای آینده به خصوص در ماه دی از آن استفاده می‌کنند تا آماده مسابقات سخت شوند.

کرانچار: به ما گفتند ورود به پک ممنوع است

به گزارش "ورزش سه" زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید در خصوص شرایط تیم ملی امید، رابطه‌اش با کارلوس کی‌روش و ساختمان پک توضیحاتی ارائه داد. او در این رابطه گفت:


من از نحوه برخورد و رفتار بازیکنانم در تمرین بسیار راضی هستم. در حالی که سه روز به اتمام اردوی ما باقی مانده من از روند و شرایط تمرینات بسیار راضی هستم. من از همه بازیکنان و شرایط و هماهنگی که بین آن‌ها وجود داشت بسیار راضی هستم. من انتقادم را پیشتر انجام دادم و زمین‌های تمرینی که برای با فراهم شد متاسفانه اصلا خوب نبود؛ به غیر از شماره یک کارگران. من امیدوارم در اردوی‌های بعدی شرایط خوبی برای ما فراهم بشود تا بتوانیم ملی پوشان را برای هدفی که داریم به نحو احسنت آماده کنیم.

 

 

وی هم‌چنین در خصوص تبعیض‌های موجود بین تیم ملی امید و بزرگسالان گفت:


البته الان شما شاهد هستید که یک تورنمنت سه جانبه بین خودمان برگزار می‌کنیم. بعد از مسابقات آسیایی که داشتیم می‌توان گفت که یک خورده کم و کاست داشتیم و همه شرایط برای ما فراهم نشد. نحوه اسکان و تمرینی ما اصلا جالب نبود و همه اینا به مسئول ذی ربط باز می‌گردد و آن‌ها باید توجه بیشتری کنند. من از الان درخواستم را برای فدراسیون فرستادم و آن‌ها باید برای اردوی بعد تمامی این نواقص را برطرف کنند. چون وقتی مسابقات جدی از راه می‌رسند ما باید بازیکنان را آماده کنیم. من معترض نیستم و فقط از فدراسیون درخواست دارم این مشکلات را حل کند. ما همین الان هم به هدف خود رسیدیم و هیچ اخلالی در برنامه ما به وجود نیامده. فقط امیدوارم برای اردوهای بعدی این نواقص برطرف شود تا ما بازیکنان را بهتر آماده کنیم.

 

 

کرانچار در ادامه گفت:


من قبلا حضور در تیم ملی طبق برنامه‌ای که ارائه دادم از فدراسیون خواستم که فیفا دی‌ها برای ما با تیم‌های بزرگ و قدرتمند مسابقه بگذارند تا ما با آن‌ها دیدار کرده و آماده تورنمنت‌های بین‌المللی شویم. درخواستی که تا حدی در آن کوتاهی شد. بخش ذی ربط فدراسیون باید از زمانی که ما از مسابقات برگشتیم به دنبال فراهم کردن مسابقات تدارکاتی بود. آن بخش کسانی هستند که در روابط بین المللی حضور دارند. البته که ما با عراق توافق کردیم اما آن‌ها لغو کردند. من مربی‌ای نیستم که به دنبال حریف بدوم چون در حیطه کاری من نیست و باید دیگران آن را پیگیری کنند. اکنون گذشت و مقامات فدراسیون باید برای اردوی بعدی که در آبان برگزار می‌شود به دنبال جذب یک حریف تدارکاتی باشند. ما همیشه گفتیم بحث اسکان و امکانات باید اول برای برگسالان باشد. بحث کی‌روش اینجا مطرح نیست؛ بلکه اولویت ما تیم ملی بزرگسالان است. تیم ملی امید عصای دست بزرگسالان است و باید به عنوان تیم ب آن را تغذیه کند.

 

 

سرمربی تیم ملی امید در واکنش به سخنان روز گذشته مدیر روابط عمومی تیم ملی گفت:


من به واسطه صحبت روز گذشته سخنگوی تیم ملی متوجه شدم که اتاقی در ساختمان پک دارم. من فقط یک بار در ماه خرداد خواستم همراه با دستیارانم از این فضا دیدن کنم که گفتند در دست تعمیر است و نمی‌شود داخل شد. کسی اصلا به ما نگفته که چنین فضایی برای ما تعبیه شده و من روز گذشته از طریق مصاحبه ایشان حقیقت را متوجه شدم. ما قبل از مسابقات آسیایی در کمپ حضور داشتیم و از زمین شماره یک استفاده می‌کردیم و خیلی راضی بودیم. ما قرار است فردا تمرینات ریکاوری داشته باشیم و اگر فدراسیون به ما بگوید که از پک استفاده کنید قطعا این کار را انجام خواهیم داد. اگرنگویند هم باید ببینیم میزبان چه امکاناتی برای ما فراهم کرده است. الان که اینجا هستیم چراغ سبزی به ما داده نشد. الان هم ضرورتی ندارد چون سه روز به پایان اردو زمان باقی مانده. اما در اردوی بعدی به خصوص در ماه دی به آن احتیاج داریم و باید از آن استفاده کنیم.

 

 

کرانچار در خصوص وجود اختلاف نظر و درگیری‌اش با کی‌روش از  چهار سال پیش و زمانی که در سپاهان حضور داشت، گفت:


اولا که درگیری بین من با ایشان وجود نداشته است. من با هیچ مربی درگیری ندارم فقط اختلاف در بینش و عقیده وجود دارد. من دوست ندارم به این مسائل بپردازم و فقط تمرکزم بر روی تیم ملی امید است و به مسائل حاشیه‌ای نمی‌خواهم دامن بزنم. آقای کی‌روش درگیر مواردی بود که به بینش خودشان مربوط می‌شد. اولا امضای قرارداد بود و بعد هم موارد مربوط به اجرای برنامه‌های آن مورد توجه بود. ما باید شرایط تیم ملی بزرگسالان  را رعایت کنیم و حتما نباید رابطه‌ای بین افراد وجود داشته باشد. آقای کی‌روش عقیده خود را دارد و ما باید بزرگسالان را در اولویت قرار دهیم.

 

دیدگاه‌ها