کد خبر : 1560965 | 22 مهر 1397 ساعت 09:39 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان آلمان و هلند به بازیکنان جوان میدان دادند اما:

لوو مورد انتقاد قرار گرفت، کومان تحسین شد

یواخیم لوو سرمربی آلمان با شکست 3-0 مقابل هلند که دیشب در جریان رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به دست آمد در کشورش با انتقادهایی تند و گزنده مواجه شده است.

لوو مورد انتقاد قرار گرفت، کومان تحسین شد

به گزارش "ورزش سه"، هر چند هلند با خوش‌اقبالی توانست با این اختلاف به پیروزی برسد ولی آلمانی‌ها حاضر نیستند به سرمربی مانشافت ساده بگیرند. کسی که بعد از ناکامی فاجعه‌بار جام جهانی روسیه بار دیگر با اعتماد فدراسیون فوتبال این کشور مواجه شده و سکان هدایت مانشافت را به دست گرفته.

 

یکی از مهمترین انتقادهایی که رسانه‌ها و هواداران آلمانی امروز به یواخیم لوو وارد می‌کنند تصمیم او مبنی بر استفاده کردن از مارک اوث به عنوان تک‌مهاجم تیم ملی است، درحالیکه این مهاجم 27ساله‌ی شالکه تا کنون در فصل جاری موفق به زدن گل نشده است. اوث در بازی با هلند به ندرت توانست دروازه‌ی نارنجی‌پوشان را تهدید کند و در نیمه‌ی دوم از زمین بیرون کشیده شد.

 

اما لوو بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاران برای توجیه تصمیمش مبنی بر بازی دادن به اوث گفت:" او در تمرین‌ها فرصت‌های زیادی را گل کرده بود و نشان داده بود برای گل زدن آماده است. اما اینجا بازی سختی داشت و نتوانست خودش را نشان بدهد".

 

لوو در نیمه‌ی دوم لروی سانه را به میدان فرستاد و این ستاره‌ی منچسترسیتی در حاشیه‌ی چپ زمین با انجام چند حمله به سمت دروازه‌ی هلند خطرناک نشان داد. اما سانه هم در دقیقه‌ی 64 یک فرصت گلزنی صد در صد را از دست داد، فرصتی که می‌توانست نتیجه‌ی بازی را به تساوی بکشاند. سانه در حالیکه تنها جسپر کیلسن دروازه‌بان هلند را در مقابل داشت توپ را با اختلاف بیرون زد.

 

لوو در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران از بازیکنان جوانش دفاع کرد و گفت:" بازیکنان جوانی که به میدان رفتند روح تازه‌ای به کالبد تیم دمیدند. ولی آنها هم چند فرصت خوب را از دست دادند که شاید به خاطر کم‌تجربگی‌شان بود".


 
اما در سوی دیگر میدان، رونالد کومان سرمربی هلند که در بازی دیشب از همان آغاز از دو بازیکنی که برای اولین بار پیراهن تیم ملی را به تن می‌کردند استفاده کرده بود و یک بازیکن تازه‌وارد دیگر را هم به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاد از طرف رسانه‌های هلندی به خاطر میدان دادن به جوانان و تلاش قابل تقدیرش برای بازسازی تیم ملی هلند مورد ستایش و تحسین قرار گرفته است.