کد خبر : 1560972 | 22 مهر 1397 ساعت 10:16 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر اجرایی تیم امید

کرانچار زمین شماره یک کمپ را نخواست

مدیر اجرایی تیم ملی امید این خبر که گفته می شود به دلیل اقامت تیم ملی در هتل آکادمی امیدها حق تمرین در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی را ندارند را رد کرد.

کرانچار زمین شماره یک کمپ را نخواست

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد آزاد مدیر اجرایی تیم ملی امید در این باره می گوید: ما مشکلی برای استفاده از زمین شماره یک در روزهای اخیر نداشتیم و حتی بچه ها کمپ پیش از شروع اردوی تیم ملی امید به ما گفته بودند که می توانید از زمین شماره یک استفاده کنید اما واقعیت اینجاست که آقای کرانچار این زمین را از نظر فنی تایید نکرده است و مایل است تمرینات تیم امید در زمین های دیگر برگزار شود. ما حتی زمین شماره 2 آزادی را هم می توانستیم برای تیم امید بگیریم که آقای کرانچار این زمین را هم دیدند و تایید نکردند.


بهزاد آزاد ادامه داد: واقعیت این است که زمین تمرین خوب در تهران کم است. آقای کرانچار بعد از بازدیدهایی که از زمین های مختلف تهران داشتند زمین کارگران و خیریه عمل را تایید کردند. بازی های دوستانه تیم ملی امید هم بنا به درخواست ایشان در استادیوم پیکانشهر انجام شد. طبیعتا همه تلاش های ما در فدراسیون فوتبال بر این است که خواست های سرمربی را برآورده کنیم اما ممکن است ایراداتی هم در کار وجود داشته باشد. شاید برایتان جالب باشد که سرمربی تیم امید حتی از زمین تمرین نفت در تهرانسر هم بازدید کردند اما همان طور که اشاره کردم در نهایت مایل به تمرین در استادیوم کارگران و زمین خیریه عمل بودند.


مدیر اجرایی تیم ملی امید هم چنین در خصوص برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی امید، گفت: خوشبختانه بازی با تیم عمان قطعی شده است که این بازی آبان ماه انجام می شود. ما برای برگزاری بازی با تیم های خارجی در مهر ماه هم مذاکرات و مکاتبات زیادی داشتیم که متاسفانه این تلاش ها منجر به عقد قرارداد برای بازی دوستانه نشد. واقعیت این است که این تلاش ها انجام شد و چون باید تیم های خارجی اوکی می دانند نهایی شدن کار دست ما نبود. هم چنان فدراسیون فوتبال حامی برنامه های تیم امید است و به طور جد می کوشد که برنامه های ارایه شده از سوی آقای کرانچار را پیاده کند.

دیدگاه‌ها