کد خبر : 1561001 | 22 مهر 1397 ساعت 11:54 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانشافت در سه بازی پیاپی موفق به گلزنی نشده

بحران گلزنی در خط حمله‌ی ژرمنها

تیم ملی آلمان با وجود فاجعه‌ی حذف زودهنگامش از جام جهانی روسیه دیروز پیش از بازی با هلند انتظار داشت از پس این تیم برآید چرا که هلند در سالهای اخیر نسبت به هلند پرقدرت سالیان پیش به مراتب ضعیف‌تر نشان داده بود. انتظاری که برای آلمانها برآورده نشد.

به گزارش "ورزش سه"، دیگر شکی باقی نمانده که آلمان در فاز تهاجمی و خط حمله‌ی خود با یک بحران مواجه شده است. آلمانها در سه بازی اخیر خود مقابل کره‌ی جنوبی، فرانسه و هلند حتی موفق به زدن یک گل نشده‌اند. آماری که برای مانشافت عجیب و باورنکردنی به نظر می‌رسد.

 

 شروع این دوره‌ی بدون گلزنی از بازی آلمان و کره‌ی جنوبی در جام جهانی روسیه است، بازی‌ای شوم برای آلمانها که با نتیجه‌ی شگفت‌انگیز 2-0 به پایان رسید و به حذف مانشافت از مرحله‌ی گروهی جام منجر شد. آلمانها سپس در اولین دیدار خود در لیگ ملتهای یوفا به مصاف قهرمان دنیا فرانسه رفتند تا نشان دهند ناکامی‌شان در روسیه یک اتفاق بوده و هیچکس نباید آلمان را دست کم بگیرد. با اینکه تساوی بدون گل با فرانسه قهرمان دنیا در آن بازی برای شاگردان لوو نتیجه‌ی بدی محسوب نمی‌شد ولی کارشناسانی که خط حمله‌ی مانشافت را زیر ذره‌بین گرفتند بعد از بازی فرانسه تذکر دادند که آلمان در فاز تهاجمی و خط حمله با یک شبه‌بحران روبرو است.

 

هشداری که بعد از بازی دیروز مشخص شد یا یواخیم لوو به آن بی‌اعتنایی کرده و یا توان پیدا کردن راه‌حلی برای آن را نداشته است. آلمان دیروز در مقابل هلند از ابتدا با یک مهاجم نوک به میدان رفت و مارک اوث مهاجم شالکه از طرف یواخیم لوو برای ایفای این نقش به میدان فرستاده شده بود. بعد از بازی خبرنگاران آلمانی به خاطر استفاده از اوث انتقادهای بسیاری به لوو وارد کردند چرا که معتقد بودند مهاجمی که تا اینجای فصل نتوانسته برای باشگاهش حتی یک گل به ثمر برساند چطور به عنوان مهاجم فیکس تیم ملی به میدان فرستاد شده.

 

1344869

 

لوو که به نظر می‌رسید در مقابل این سوال‌ها منفعل شده به این شکل پاسخ داد که اوث در تمرینها بسیار عالی ظاهر شده و در صحنه‌های بسیاری گلزنی کرده و او معتقد بوده می‌تواند قفل دروازه‌ی هلند را بگشاید.

 

در نیمه‌ی دوم با ورود لروی سانه البته آلمان در فاز تهاجمی بسیار بهتر ظاهر شد ولی بازیکنان این تیم از جمله خود سانه فرصتهای بسیاری از دست دادند و در نهایت بدون زدن حتی یک گل آمستردام را ترک کردند.

دیدگاه‌ها