کد خبر : 1561021 | 22 مهر 1397 ساعت 13:09 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آلابا و رافینیا به تمرینات بایرن

بایرن مونیخ به عبور از بحران امیدوارتر شد

بازگشت داوید آلابا و رافینیا دو بازیکن مصدوم بایرن مونیخ به تمرینات این تیم باعث شده غول بزرگ فوتبال آلمان به بهبود وضعیت خود و رهایی از بحرانی که در هفته‌های اخیر با آن مواجه بوده امیدوارتر شود.

بایرن مونیخ به عبور از بحران امیدوارتر شد

به گزارش "ورزش سه"،  آلابا که به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی عضله‌ی همسترینگ پای راست مدتی از میادین دور بود این هفته به تمرینهای بایرن بازگشت و به همراه توماس ویلهلمی فیزیوتراپ این تیم مدتی در زمین چمن به آرامی دوید و چند دقیقه‌ای دوهای سریع را هم امتحان کرد.

 

روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که آلابا در جریان این تمرین بایرن با روحیه ظاهر شده و به نظر می‌رسیده مصدومیت را با موفقیت پشت سر گذاشته و به زودی می‌تواند برای بایرن به میدان برود.

 

از سوی دیگر رافینیا ستاره‌ی دیگر بایرن که از ناحیه‌ی قوزک پای چپ مصدوم شده بود و چند هفته‌ی اخیر را برای درمان مصدومیتش استراحت کرده بود هم در تمرین اخیر بایرن مونیخ حضور داشت و به همراه پیتر هرمان یکی از مربیان بدنسازی بایرن تمرینهای انفرادی را انجام داد. این ستاره‌ی برزیلی بایرن با مربی اختصاصی‌اش تمرینات دوی سرعت، پاسکاری و دریبل را انجام داده و بعد به همراه او شوت زدن به گلهای کوچک را امتحان کرد.

 

به گزارش روزنامه‌ی بیلد طبق برنامه قرار است رافینیا از هفته‌ی آینده به صورت کامل به تمرینات بایرن بپیوندد و به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش زیر نظر نیکو کوواچ تمرین کند. اما آلابا به احتمال زیاد تا روز 20 اکتبر که بایرن قرار است در رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف ولفسبورگ برود به ترکیب این تیم برنخواهد گشت.


بازگشت رافینیا برای بهبود وضعیت خط دفاع بایرن بسیار مفید بوده و کمک زیادی به کوواچ خواهد کرد. چرا که رافینیا می‌تواند حتی تا زمان بازگشت آلابای اتریشی به جای او در پست دفاع چپ بازی  کند. به عقیده‌ی روزنامه‌ی بیلد وقتی این دو دفاع کناری به صورت کامل به ترکیب بایرن مونیخ اضافه  شوند، بایرن مونیخ به احتمال زیاد مثل هفته‌های ابتدایی فصل در خط دفاع و فاز دفاعی مستحکم و کم فراز و نشیب خواهد شد.


بایرن هفته‌ی آینده در ادامه‌ی رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت و با توجه به بحرانی که با آن روبرو است به هیچ چیز کمتر از کسب 3 امتیاز رضایت نخواهد داد چرا که کسب هر نتیجه‌ای به جز پیروزی می‌تواند به معنای پایان کار نیکو کوواچ در این تیم باشد.

 

1344877

دیدگاه‌ها