کد خبر : 1561068 | 22 مهر 1397 ساعت 16:10 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

از استقلال شکایت نداریم و تمرکزمان روی پرسپولیس است

گرشاسبی: حاشیه نسازید؛ کمک کنید قهرمان شویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمام تمرکز خود را روی سه دیدار حساس آتی تیمش قرار داده است؛ دیدارهایی که می‌تواند اتفاقی تاریخ در باشگاه رقم بزند.

گرشاسبی: حاشیه نسازید؛ کمک کنید قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اکنون در شرایطی قرار دارد که قادر است به بزرگترین افتخار تاریخی خود دست یابد و به همین منظور تمام ارکان آن از مدیریت تا کادرفنی و هواداران و بازیکنان تمرکز خود را روی موفقیت و اجتناب از حواشی قرار داده‌اند.

حمیدرضا گرشاسبی که اکنون در حال فراهم کردن شرایط لازم برای حضوری موفق در دیدارهای حساس آتی این تیم است درباره شکست پرگل حریف این تیم در قطر گفت: این تیم اصلی السد نبود و برخی بازیکنان ذخیره و درجه پایین‌تر السد بازی می‌کردند و ما تمرکزمان روی تیم خودمان است و فریب این نتایج را نخواهیم خورد.


وی در خصوص آخرین شرایط تیم پرسپولیس گفت: همه حواس و تمرکز ما در باشگاه و کادر فنی روی این است که تیم دچار غرور کاذب نشود و از طرفی اعضای تیم تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند. همینطور که الان همه رسانه‌ها از پرسپولیس حمایت می‌کنند، از یکی دو رسانه دیگر خواهش می‌کنم واقعیت‌ها را بگویند تا تیم دچار حاشیه نشود. مراقبیم این اتفاق رخ ندهد و روز اول آبان با حمایت صاحبان اصلی باشگاه یعنی هواداران،‌ از این مرحله عبور کنیم.


گرشاسبی درباره اتفاقات رختکن استقلال در دربی نوجوانان و شایعه شکایت از این باشگاه گفت: از هیچ کس شکایت نداریم و کار خود را می‌کنیم. چون با این کار، از هدف خود دور می‌شویم. ما دنبال خوشحال کردن مردم هستیم و می‌خواهیم تیم وارد حاشیه نشود و کار فنی خود را دنبال کند. ما اعتقادی به این کارها نداریم.


وی درباره نقص‌های استادیوم آزادی از سوی کنفدراسیون و صحبت‌هایی که در این زمینه برای تامین بودجه آن می‌شود گفت: با ورود وزیر ورزش و جوانان و کمیته‌ای که تشکیل شد،‌ این کمیته شبانه روز تلاش می‌کنند این اتفاق خوب بیفتد و در صورت صعود به فینال، میزبانی خوب و در شأن نظام مقدس کشورمان داشته باشیم.


گرشاسبی با اعلام اینکه نباید هزینه‌های تعمیر استادیوم آزادی را پرسپولیس پرداخت می‌کرد در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: این ورزشگاه متعلق به شرکت توسعه و تجیهز اماکن ورزشی است و مدیریتی حاکمیتی دارد. ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است و متعلق به کسی نیست. شخص وزیر ورزش و معاونان او به این موضوع ورود کردند و همه کمک می‌کنند تا این کار توسط شرکت توسعه عملیاتی شود. خود کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم لخت شده و دارد کار می‌کند! حدود 200 مهمان خارجی داریم که با خبرنگاران، حدود 300 نفر می‌شود. افرادی هم از فیفا و برخی نیز از AFC می‌آیند. قرار است سمینار و جلسات مختلفی در تهران برگزار شود و مهمانان ویژه‌ای از کشورهای دیگر به ایران بیایند.


مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت مالی نیلسون و مسعود همامی گفت: تقریبا همه پرونده‌های ما بسته شده است. 32 پرونده خارجی داشتیم که تنها یک مورد آن باقی مانده است. اعتراضیه‌ای در این خصوص به فیفا ارسال کردیم و برای بررسی دادگاه CAS، یک سال به ما مهلت داده‌اند. چند مورد داخلی داریم که این موارد باید اثبات شود. مثلا افرادی از باشگاه طلب دارند، اما از دادگاه نامه آمده که این‌ها بدهی دارند و تا ما نگفته‌ایم، بدهی آنها را پرداخت نکنید. سایر مطالبات تسویه شده و پرونده پرسپولیس از بدهی‌ها پاک شده است.


وی در رابطه با همکاری سازمان لیگ و فدراسیون برای لغو بازی‌های این تیم با توجه به حضور در لیگ قهرمانان گفت: خوشبختانه تاج، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کمک کردند و بازی‌های ما جابجا شد. طبیعی بود برای اینکه جدول به هم نخورد، دیدارهای ما جابجا شود و این اتفاق می‌افتد تا آسیب جدی نبینیم.


مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره حل مشکلات ارزی این تیم گفت: خوشبختانه همه پیگیر هستند و وزیر ورزش و جوانان، داورزنی و خانم فرامرزی در بحث مالی روزانه پیگیری می‌کنند تا دغدغه‌های ما کمتر شود. امروز تا فردا، بخش عمده مشکل ارزی ما حل می‌شود تا حقوق کادر فنی و بازیکنان خارجی را پرداخت کنیم تا قبل از بازی مقابل السد، هیچ دلشوره و دلهره وجود نداشته باشد و تیم با تمرکز کامل وارد زمین شود. بدهی ما تقریبا رقم بالایی دارد، اما فعلاً 500 هزار یورو به ما تعلق گرفته است و پیگیریم تا این رقم را با ارز ثانویه دریافت کنیم.

دیدگاه‌ها