کد خبر : 1561115 | 22 مهر 1397 ساعت 18:56 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

متوئیدی:

امباپه شایستگی فتح توپ طلا را دارد

ستاره فرانسوی یوونتوس معتقد است که کیلیان امباپه می تواند امسال برنده نهایی توپ طلا شود.

امباپه شایستگی فتح توپ طلا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته فرانس فوتبال اسامی نامزدهای دریافت توپ طلای 2018 را اعلام کرد که در میان آنها نام چند ستاره فرانسوی از جمله واران، گریزمان و امباپه دیده می شد.

در سالی که به نظر می رسد رونالدو و مسی شانس چندانی برای بردن این جایزه ندارند، رقابت اصلی بین فرانسوی ها و لوکا مودریچ خواهد بود.

 

 

1344330

 

 

متوئیدی، هافبک یوونتوس در مورد توپ طلا گفت:« امباپه بین نامزدهای نهایی است و می تواند برنده شود. او نشان داده است که با وجود سن اندکش، بازیکن بزرگی است. کارهایی که در زمین انجام می دهد، تحسین برانگیز است و همه را تحت تاثیر قرار می دهد.

ما همچنین در تمرینات نیز کیفیت بالایش را می بینیم و از بازی کنار او بسیار خوشحالیم. نمی‌توانم بگویم که چه کسی شایسته کسب توپ طلاست؛ چون نمی‌خواهم در تیم برای خودم دشمن تراشی کنم. امیدوارم بهترین و شایسته ترین بازیکن انتخاب شود اما از نظر من، امباپه همه آنچه که برای فتح توپ طلا نیاز است را در خود دارد.»

 

متوئیدی در ادامه به تمجید از واران، مدافع رئال نیز پرداخت:« واران قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است و با شایستگی نامزد کسب جایزه توپ طلا شده است. در حال حاضر رافائل یکی از بهترین مدافعان حال حاضر جهان است و  اگر به عملکرد چند فصل پیش او نگاه کنیم، شاید بتوان گفت که  او بهترین مدافع جهان است.

واران دوران حرفه‌ای فوق‌العاده‌ای داشته است. او هنوز جوان است و جام‌های زیادی کسب کرده و همچنان می‌تواند قهرمانی‌های بیشتری را به خصوص با تیم ملی فرانسه تجربه کند.»

 

دیدگاه‌ها