کد خبر : 1561117 | 22 مهر 1397 ساعت 19:00 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل اصلی سال فاجعه وار فوتبال آلمان چیست؟

ریشه ناکامی های مستمر تیم ملی آلمان در ماه های اخیر را باید در خط حمله آنها دانست.

دلیل اصلی سال فاجعه وار فوتبال آلمان چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، نتایج اخیر تیم ملی آلمان در جام جهانی و لیگ ملت های اروپا نشان از وجود یک مشکل بزرگ در این تیم دارد و به نظر می رسد ریشه آن را باید در بحران خط حمله ژرمن ها جستجو کرد.

 

در 5 بازی رسمی قبلی آلمان تنها موفق به زدن 2 گل شده که هر دوی آن مقابل سوئد در جام جهانی به ثمر رسیده است و تیم یوواخیم لوو در جام جهانی مقابل مکزیک و کره جنوبی و در لیگ ملت های اروپا برابر فرانسه و هلند نتوانست دروازه رقبا را باز کند.

 

1344967

 

در این 5 بازی ژرمن ها 107 حمله داشته اند و این یعنی نرخ تبدیل موقعیت به گل بسیار ضعیف 1.9 درصد به ثبت رسیده است. در همین دیدار دیشب مقابل هلند آنها 21 ضربه داشتند که تنها 4 تای آن در چارچوب بود.

 

این اولین بار در تاریخ است که آلمان در 3 بازی رسمی متوالی موفق به گلزنی نمی شود. آلمان در سال 2018 سه پیروزی، دو تساوی و پنج شکست در بازی های رسمی داشته و در 50 درصد مسابقات مغلوب شده که این آمار یک فاجعه است.

 

مهاجمان که در خط حمله آلمان بازی کرده اند در سال جاری ضعیف عمل می کنند. ورنر و توماس مولر تنها یک گل در سال 2018 برای ژرمن ها زده اند و مارک اوت جوان نیز در فصل جاری هنوز هم برای تیم جدیدش شالکه موفق به گلزنی نشده است.

دیدگاه‌ها