کد خبر : 1561128 | 22 مهر 1397 ساعت 19:49 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

یاران طیبی در گروه D لیگ قهرمانان اروپا

غیرت قزاقستان با بهره‌مندی از ستاره ایرانی خود در دور دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم‌هایی از ایتالیا، چک و بلاروس خواهد رفت.

یاران طیبی در گروه D لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، غیرت قزاقستان که حسین طیبی در آن عضویت دارد در مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های فنیکس کوزوو، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و لیدا بلاروس همگروه بود که موفق شد با سه پیروزی پیاپی به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم و الیت شود.

 

یاران طیبی در نخستین مسابقه مرحله اول لیگ قهرمانان که در کوزوو برگزار شد، با نتیجه ۶ بر ۳ فنیکس را شکست دادند که ستاره ملی پوش ایرانی غیرت در این دیدار یک گل به ثمر رساند و بعد از آن هم یاران ملی پوش ایرانی موفق شدند به پیروزی‌های ۲ بر یک برابر اسپورتینگ لیسبون(نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان) و در نهایت ۵ بر صفر مقابل لیدا بلاروس به برتری دست پیدا کنند.

 

با قرعه‌کشی دور گروهی و الیت فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ قهرمانان اروپا یاران طیبی در گروه D قرار گرفتند و باید در این مرحله به مصاف تیم‌های پسکارا ایتالیا، کرودیم چک و لیدا بلاروس بروند تا در نهایت یک تیم از این گروه که به میزبانی نماینده فوتسال چک برگزار می‌شود، به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

 

غیرت قزاقستان فصل قبل به مقام سوم لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد که حسین طیبی موفق به زدن ۸ گل در این رقابت‌ها شد و در رده دوم برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار گرفت.

 

1344979

 

1344980

 

1344981

دیدگاه‌ها