کد خبر : 1561196 | 23 مهر 1397 ساعت 10:15 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

تعداد مصدومان مانشافت به شش نفر رسید

بواتنگ به دلیل مصدومیت مقابل فرانسه بازی نمی‌کند

خبرهای بد برای تیم ملی آلمان ظاهراً تمامی ندارد. بر اساس آخرین خبرها مانشافت در بازی بعدی‌اش در لیگ ملتهای یوفا مقابل فرانسه، ژروم بواتنگ را در اختیار نخواهد داشت.

بواتنگ به دلیل مصدومیت مقابل فرانسه بازی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بواتنگ هتل محل اقامت بازیکنان تیم ملی آلمان را ترک کرده و برای درمان مصدومیتش از ناحیه‌ی ساق پا به مونیخ بازگشته. او حالا فقط امیدوار است بتواند به بازی بعدی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا که هفته‌ی آینده مقابل ولفسبورگ برگزار خواهد شد برسد.

 

به گزارش نشریه‌ی آلمانی کیکر، بواتنگ در نیمه‌ی دوم دیدار آلمان و هلند از ناحیه‌ی ساق پا مصدوم شده ولی نمی‌توانسته از زمین بیرون بیاید چرا که یواخیم لوو پیش از آن از هر سه تعویض خود استفاده کرده بوده. مصدومیت بواتنگ زمانی اتفاق می‌افتد که تیم ملی هلند در حال اجرای یک ضدحمله بوده و بازیکنان آلمان سعی می‌کرده‌اند هر چه سریعتر به عقب برگشته و فضاهای خالی را پر کنند. بواتنگ در همین لحظات برای تکل رفتن روی بازیکن صاحب توپ اقدام می‌کند ولی موفق نمی‌شود. بعد از این صحنه دوربینها بواتنگ را نشان می‌دهند که روی زمین نشسته و مشخص است که درد شدیدی را تحمل می‌کند.

 

1345066

 

بازی نکردن بواتنگ مقابل فرانسه به این معنی است که لوو باید در کنار متس هوملس در مرکز خط دفاع از نیکلاس سوله یا جاناتان تاه استفاده کند مگر اینکه بخواهد آرایش تیمی‌اش را تغییر دهد. از فهرست 23نفره‌ای که لوو برای شرکت در این دو بازی لیگ ملتهای یوفا اعلام کرده بود، بواتنگ ششمین بازیکنی است که به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک می‌کند. به نظر می‌رسد این روزها که فوتبال آلمان یک بحران را پشت سر می‌گذارد، بخت و اقبال هم به آلمانی‌ها روی خوش نشان نمی‌دهد.

 

دیدگاه‌ها