کد خبر : 1561199 | 23 مهر 1397 ساعت 10:22 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک/ گل گهر سیرجان- مس رفسنجان

وینکو صدرجدول را از هموطنش می‌خواهد

در هفته هشتم لیگ دسته اول امروز گل گهر سیرجان و مس رفسنجان با هم دیدار می کنند.

وینکو صدرجدول را از هموطنش می‌خواهد

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت های هفته هشتم لیگ یک امروز با برگزاری 3 مسابقه برگزار می شود که در یکی از بازی های حساس گل گهر سیرجان میزبان مس رفسنجان است. گل گهر با بردی که هفته گذشته مقابل ملوان انزلی به دست آورد، 13 امتیازی شد و به تنهایی در صدرجدول رقابت ها قرار گرفت و حالا دوست ندارد صدرجدول را از دست بدهد.


از این رو شاگردان وینکو بگوویچ در بازی خانگی امروز با مس رفسنجان هدفی جز پیروزی و کسب 3 امتیاز و حفظ صدرنشینی ندارند. آنها برای این منظور اما کار سختی پیش رویشان است.


مس رفسنجان تیمی است که بعد از جدایی علی سامره، میشو کریستیچوویچ مربی کروات را جانشینش کرده است. میشو که هموطن وینکو محسوب می شود هفته پیش در گام اول با پرسپولیس پاکدشت به تساوی رسید. بی تردید این مربی کروات به ایران آمده تا بتواند مس را از پایین جدول صعود دهد و به همین خاطر می تواند روز سختی را برای وینکو و شاگردانش رقم بزند.


در حال حاضر مس رفسنجان با 5 امتیاز در رده دوازدهم جدول 16 تیمی لیگ یک قرار دارد. آنها خوب می دانند در صورت لغزش و شکست در سیرجان شاید در جدول سقوط کنند و به همین خاطر با انگیزه کسب امتیاز به مصاف صدرنشین لیگ یک می روند.

 

دیدگاه‌ها