کد خبر : 1561237 | 23 مهر 1397 ساعت 12:08 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

کوین لازانیا: از لیگ دسته‌چهار تا تیم ملی در 5 سال

کوین لازانیا مهاجم ایتالیایی که دیشب در بازی ایتالیا و لهستان در قالب لیگ ملتهای یوفا اولین بازی ملی خود را انجام داد بعد از این بازی در گفتگو با خبرنگاران از شادی زاید‌الوصف خود به خاطر پیراهن لاجوردی تیم ملی کشورش خبر داد.

کوین لازانیا: از لیگ دسته‌چهار تا تیم ملی در 5 سال

به گزارش "ورزش سه"، لازانیا بعد از این بازی که با گل کریستیانو بیراگی در دقیقه‌ی 90+2 با نتیجه‌ی 1-0 به سود ایتالیا به پایان رسید، در میکسدزون در مقابل دوربین‌های تلویزیونی گفت:" بازی در تیم ملی برای من رویایی بود که به واقعیت پیوست. من از وقتی بچه بودم رویای پوشیدن پیراهن لاجوردی ایتالیا را داشتم. به همین  خاطر خیلی هیجان‌زده‌ام. از اینکه توانستیم در آخرین لحظات پیروز بشویم خیلی خوشحالم".

 

لازانیا در ادامه گفت:" ما در این بازی مستحق پیروزی بودیم چون در طول بازی فرصت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. ما در همان  نیمه‌ی اول می‌توانستیم چند گل به لهستان بزنیم".

 

1345114

 

لازانیا که در سالهای اخیر پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته و به سرعت از لیگهای رده‌های پایین ایتالیا به بالاترین سطح فوتبال این کشور رسیده در این باره گفت:" داستان زندگی من واقعاً فوق‌العاده است. من پنج سال پیش در لیگ دسته‌چهار بازی می‌کردم و امروز با پیراهن تیم ملی بازی می‌کنم. این اگر فوق‌العاده نیست پس چی است؟".

 

کوین لازانیا که متولد سال 1992 است این روزها در سری آ برای باشگاه اودینزه توپ می‌زند. درخشش سریع این مهاجم جوان، در ایتالیا توجه زیادی را به او جلب کرده و بسیاری از کارشناسان ایتالیایی امیدوارند او در سالهای آینده به یک مهاجم تمام‌عیار تبدیل شده و بتواند برای تیم ملی این کشور گلهای زیادی به ثمر برساند.

 

دیدگاه‌ها