کد خبر : 1561307 | 23 مهر 1397 ساعت 17:15 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش : پیکان یک ماه محروم از بازی رسمی

تیم فوتبال پیکان ششم مهر ماه در هفته هشتم لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت قرار گرفت و این تیم را با یک گل شکست داد.

گزارش : پیکان یک ماه محروم از بازی رسمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، آبی و سفیدپوشان تهرانی بعد از این بازی به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی مانند همه تیم‌ها به تعطیلات رفتند. این توقف در حالی که در تاریخ بیست و ششم مهره ماه برای همه تیم‌ها به پایان می‌رسد، تیم‌های حاضر در لیگ، هفته نهم را برگزار خواهند کرد اما برای پیکان تا سوم آبان ماه تداوم دارد. لغو بازی این تیم با پرسپولیس در هفته نهم باعث شده تا تیم مجید جلالی یک هفته بیشتر از همه تیم‌ها استراحت کند و ناچار به ادامه تمرینات باشد تا هفته دهم از راه برسد و آنگاه تیم آقا معلم بعد از نزدیک به یک ماه دوری از لیگ وارد چرخه رقابت‌های لیگ شود.


البته پرسپولیس هم یک طرف ماجرا است اما بازی سرخ‌ها مقابل السد این تیم را در کوران رقابت‌ها قرار می‌دهد اما پیکان از مزیت بازی در رقابت‌های برون مرزی نیز بی‌بهره است. شاید به همین دلیل بود که تیم آرام و بی‌سر و صدای تهرانی راهی اصفهان شد و در یک بازی تدارکاتی مقابل سپاهان قرار گرفت. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دست کم تیم مجید جلالی را تا حدودی در کوران یک بازی دستگرمی نگه داشت. دیداری که قطعا شباهتی با بازی‌های رسمی ندارد اما از این تمرین‌های پی در پی و بازی نکردن‌ها قدری بهتر بود.


مجید جلالی به شدت از این وضعیت ناراضی است و تیمش را در تنگنای شدیدی می‌بیند. با این حال سرمربی پیکان سکوت کرده و ترجیح می‌دهد در این فضا که همه به منتقدان اصلی فدراسیون فوتبال بدل شده‌اند سیاست دیگری را اختیار کند و درباره وضعیتی که برای تیمش در لیگ به وجود آمده حرفی به زبان نیاورد. جلالی در همه روزهایی که می‌دانست تیمش باید یک ماه بیرون نشینی از بازی‌های لیگ را تجربه کند اما هرگز دم نزده و روی مدار سکوت پیش رفت. او تیمش اما قربانی اردوی تیم ملی و بازی بین‌المللی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و شاید برای فدراسیون فوتبال هم راهی جز این نبود که در میان همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر پیکان را در چنین چالش بزرگی قرار دهد. حال ممکن بود این وضعیت برای هر تیمی رخ دهد اما حالا قرعه به نام تیمی افتاده که در فصل جاری نمایش خیره کننده‌ای داشته و تا قبل از هفته نهم، هفته‌ای که باید مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفت و نگرفت، 3 برد پی در پی را تجربه کرد و در جدول رده‌‌بندی نیز جایگاه چهارمی را در چنته دارد.


گرچه پیکانی‌ها تلاش مضاعفی در راه جلوگیری از آسیب‌های احتمالی دارند و می‌کوشند تیم‌شان را در وضعیت روحی و روانی مناسب حفظ کنند و جلالی کوشیده در روزهای اخیر با صحبت‌هایش تیم را با انگیزه نگه دارد اما یک ماه دوری از بازی رسمی ممکن است نتیجه این تیم را در هفته دهم تحت‌الشعاع قرار دهد. پیکان یک ماه کاملا فرسایشی و سخت را سپری کرده و شاید ناچار شود در روزهای آتی باز هم سراغ تیم‌های لیگ برتری را بگیرد تا یک بازی تدارکاتی دیگر برگزار کند. آیا تیمی حاضر می‌شود حریف تمرینی سرسختی برای پیکان باشد؟

دیدگاه‌ها