کد خبر : 1561342 | 23 مهر 1397 ساعت 19:09 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: ذوب‌آهن حکم مرگ و زندگی ماست

پرسپولیسی‌ها بدانند ما را به راحتی نمی‌برند

مهاجم تیم سپیدرود رشت اعلام کرد دیدار با ذوب‌آهن برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی دارد و با برد برابر این تیم گام خوبی برای ماندگاری در لیگ برتر برمی‌دارند.

پرسپولیسی‌ها بدانند ما را به راحتی نمی‌برند

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد غلامی مهاجم تیم سپیدرود رشت در خصوص شرایط تیمش به هنگام تعطیلات لیگ برتر گفت: در تعطیلات لیگ برتر بدنسازی و تمرینات خوبی انجام دادیم و با تلاش علی آقا کریمی و دستیارانش آمادگی خوبی به دست آوردیم و به دنبال این هستیم سه امتیاز خوب برابر ذوب آهن کسب کرده و گام به گام پیش برویم. ما صد در صد ذوب‌آهن را شکست خواهیم داد. سال گذشته با علی کریمی تیم‌های بزرگی مثل سپاهان، تراکتورسازی و پارس جم را در خانه با حمایت هواداران شکست دادیم. الان هم محکوم به برد هستیم و همه مسابقات تا انتهای لیگ برای ما حکم فینال دارد.


وی هم‌چنین در رابطه با کمبود بازیکنان در تیمش گفت:
بابک حاتمی امروز به جمع بازیکنان ما اضافه شد تا در دفاع تا حدودی ضعف خود را پوشش دهیم. علی آقا به دنبال جذب چند بازیکن است اما واقعیت این است که بازیکنی در نقل و انتقالات وجود ندارد تا ما بتوانیم جذب کنیم. تیم ما احتیاج به اضافه کردن چند بازیکن دارد اما باید به کادرفنی هم حق  داد تا بازیکن خوبی پیدا کند.


غلامی هم‌چنین درباره وضعیت مالی باشگاه سپیدرود گفت:
باشگاه به تمام تعهداتی که داده عمل کرده است و تا الان توانسته 20 درصد از مبلغ بازیکنان و کادرفنی ما را پرداخت کند. امکانات تمرینی و رفاهی خوبی هم توسط مدیریت برای ما تهیه شده تا ما آمادگی بالایی داشته باشیم. حالا نوبت ما بازیکنان است که با برد برابر حریفان بعدی در لیگ برتر جواب تلاش‌های علی کریمی در راستای بهبود اوضاع را بدهیم.


مهاجم تیم سپیدرود  در خصوص دو دیدار سخت تیمش با تراکتورسازی و ذوب‌آهن اصفهان گفت:
همه مسابقات تا پایان لیگ برتر خیلی سخت هستند. هر بازی برای ما دشوار است و به نظرم همه تیم‌ها خوب هستند. ما با تیم‌هایی بازی داریم که به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند و از طرف دیگر حریفانی هم داریم که برای سقوط نکردن می‌جنگند. هر بازی برای ما حکم فینال دارد و از هر دیدار برد می‌خواهیم. اما در حال حاضر سرنوشت ما به بازی ذوب‌آهن وصل و به نوعی حکم مرگ و زندگی برای ماست. ما در هر صورت از این دیدار برد می‌خواهیم و مطمئن باشید به آن می‌رسیم. ان‌شاالله هواداران روز جمعه استادیوم را پر کنند تا با برد برابر حریف گام بلندی برای ادامه مسابقات برداریم.


تیم پرسپولیس تهران در صورت کسب برد برابر نود ارومیه باید در رشت به مصاف سپیدرود برود. غلامی نظرش برای این بازی را اینگونه گفت:
این دیدار برای ما جنبه انتقامی دارد. چون ما بازی در لیگ برتر را مقابل این تیم باختیم و الان تمام فکر و ذکر ما این است تا آن باخت تلخ را جبران کنیم. پرسپولیسی‌ها در آن بازی استحقاق برد برابر ما را داشتند اما در جام حذفی شرایط فرق می‌کند. ما پشتیبانی هوادارانمان را داریم و پرسپولیس ما را به راحتی نمی‌برد. این را می‌توانم بگویم که درصد برد سپیدرود در بازی حذفی بسیار بالاست و مطمئنا به هدفمان دست پیدا می‌کنیم.

دیدگاه‌ها