کد خبر : 1561374 | 23 مهر 1397 ساعت 21:32 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: نویر مقابل فرانسه فیکس خواهد بود

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان به حمایت از مانوئل نویر پرداخت و تاکید کرد که جایگاه فیکس تیم ملی متعلق به ستاره بایرن مونیخ است.

لوو: نویر مقابل فرانسه فیکس خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، نویر 32 ساله در بیشتر بازی های فصل گذشته به علت مصدومیت غایب بود و در جام جهانی نیز نتوانست درخشش خاصی داشته باشد. پیش از مصدومیت، بسیاری او را به عنوان یکی از بهترین گلرهای جهان می‌شناختند ولی حالا، مارک آندره تراشتگن را گزینه مناسب تری برای دروازه مانشافت می‌دانند، هر چند لوو با این نظر مخالف است.

 

1345092

 

 

او گفت:" ما باید تغییرات تاکتیکی در تیممان به وجد آوریم زیرا ضد حملات بسیاری مقابل هلند را تجربه کردیم و این موضوع بسیار مهم است زیرا فرانسه از هلند هم قوی تر است. ما می‌خواهیم تیممان بازی شجاعانه ای مقابل قهرمان جهان ایفا کند. مشخص است که ما پس از شکست 3-0 به تغییراتی نیاز داریم.

 

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که مانوئل نویر در درون دروازه خواهد بود. شکست مقابل هلند برای همه دردناک بود، هم من، هم بازیکنان، هم کادر فنی و هم هواداران ولی برایم عجیب نیست. باید پس از جام جهانی روند جدیدی را آغاز کنیم. 30 دقیقه اول بازی مقابل هلند خوب بودیم ولی اعتماد به نفس نداشتیم. در حمله سازمان یافته نبودیم. باید تغییرات تاکتیکی مقابل قهرمان جهان ایفا کنیم."

دیدگاه‌ها