کد خبر : 1561418 | 24 مهر 1397 ساعت 10:08 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

بولیوی؛ خوشحالی از حضور در استادیوم آزادی

تیم بولیوی از اینکه قرار است امروز در استادیوم آزادی با تیم ملی فوتبال ایران بازی کند، مسرور است.

به گزارش "ورزش سه"، این سرور به این خاطر است که تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ فیفا در رتبه نخست قرار دارد و از سویی استادیوم آزادی یکی از استادیوم های شناخته شده جهان است و در دوره خود یکی از بهترین استادیوم های جهان بشمار می رفت.


سایت فدراسیون فوتبال بولیوی از این استادیوم به عنوان یکی از استادیوم های با ابهت فوتبال جهان یاد می کند و می نویسد امروز استادیوم آزادی که 78000 نفر ظرفیت دارد در ساعت 19:30 به وقت محلی و ساعت 12 به وقت بولیوی میزبان دو تیم ایران – بولیوی خواهد بود.


در ادامه گزارش می خوانیم: این استادیوم میزبان دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس دو تیم محبوب فوتبال ایران است و تیم ملی فوتبال ایران در این استادیوم جشن صعود به جام جهانی 2018 را تحت رهبری کارلوس کی روش گرفت.


استادیوم آزادی تهران بزرگ ترین استادیوم فوتبال در ایران به شمار می رود که توسط یک دریاچه احاطه شده و در کنار خود برای سایر رشته های ورزشی هم امکانات کافی دارد. این بخش باقی مانده از گزارش سایت فدراسیون فوتبال بولیوی در مورد استادیوم آزادی تهران بود.


آنها در حالی برای بازی به ایران راهی تهران شده اند که فدراسیون فوتبال نزدیک به 120 هزار دلار برای این بازی هزینه کرده است. البته بولیوی بر خلاف ایران در فیفا دی اخیر دو بازی پشت سر خواهد گذاشت. آنها پیش از ورود به تهران 20 مهر ماه در مصاف با میانمار 3-0 پیروز شده بودند. تیم بولیوی بعد از عدم صعود به جام جهانی 2018 به دنبال احیای خود است و به دنبال این است در استادیوم آزادی تهران نتیجه خوبی بگیرد.


کارلوس کی روش هم پیش از این بازی گفته بود سیاست ما در بازی های تدارکاتی این است با حریفانی بازی کنیم که بیشتر صاحب توپ و میدان باشیم و بتوانیم ایده های تهاجمی خود را در زمین پیاده کنیم.

 

1345284

 

دیدگاه‌ها