کد خبر : 1561437 | 24 مهر 1397 ساعت 11:07 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلویزیون Rai ایتالیا: رناتو سانچز یوونتوسی می‌شود

رناتو سانچز هافبک جوان پرتغالی بایرن مونیخ در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان این غول بزرگ فوتبال باشگاهی آلمان بوده و با درخشش در این تیم توجه تعدادی از تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده.

تلویزیون Rai ایتالیا: رناتو سانچز یوونتوسی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"،  با اینکه بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر در بحران به سر می‌برد و از نیکو کوواچ سرمربی این تیم گرفته تا بازیکنان بایرن، همگی در آلمان به شدت در معرض انتقاد قرار دارند اما رناتو سانچز یکی از معدود بازیکنان بایرن است که کمتر با تیغ تیز انتقادها مواجه شده است.

 

سانچز به عنوان یکی از جوانان تیم مسن بایرن مونیخ با انرژی و شور بازی کرده و نشان داده از هوش بالایی برای بازی‌خوانی برخوردار است. شبکه‌ی تلویزیونی Rai ایتالیا که تلویزیون رسمی این کشور محسوب می‌شود با انتشار گزارشی درباره‌ی سانچز مدعی شد که یوونتوس به شدت به دنبال جذب این هافبک پرتغالی است. به گزارش تلویزیون Rai فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس از چند سال پیش رناتو سانچز را هدف گرفته بوده و قصد داشته او را یوونتوسی کند اما پیوستن سانچز به بایرن مونیخ و سپس اعزام او به سوانسی به عنوان بازیکن قرضی که دوره‌ای ناکام برای این هافبک پرتغالی بود باعث می‌شود بیانکونری برای مدتی او را به فراموشی بسپارد.

 

اما حالا بار دیگر حضور سانچز در ترکیب بایرن و بازی‌های خوب او باعث شده این جوان پرتغالی دوباره در رادار یووه قرار بگیرد. گزارش Rai البته اولین گزارشی نیست که درباره‌ی علاقه‌ی یووه به جذب سانچز مطرح شده چرا که چند هفته پیش رسانه‌های آلمانی هم از این خبر پرده برداشته بودند. ولی حالا با تایید Rai این خبر قطعی به نظر می‌رسد.

 

چیزی که گزارش Rai را جدی‌تر می‌کند این است که مدیر برنامه‌های سانچز، خورخه مندس پرتغالی است که باشگاه یوونتوس با او رابطه‌ی بسیار خوبی دارد. همه‌ی این عوامل نشان می‌دهد که انتقال رناتو سانچز به یوونتوس در اولین فرصت نقل و انتقالات احتمال بسیار بالایی دارد هر چند با توجه به نیاز بایرن به سانچز در فصل جاری بعید به نظر می‌رسد این انتقال در ماه ژانویه انجام شود.

دیدگاه‌ها