کد خبر : 1561440 | 24 مهر 1397 ساعت 11:23 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت میان گوهری و احمدی دوباره بالا گرفت

تارتار و دردسر شیرین برای یک انتخاب حساس(عکس)

دروازه‌بان‌های پارس جنوبی جم این روزها با انگیزه و آمادگی بالا در تمرینات حاضر می شوند.

تارتار و دردسر شیرین برای یک انتخاب حساس(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از دغدغه های مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در فصل جاری حضور دو دروازه بان آماده در تیمش بوده است. اگرچه پارسی ها رحمان احمدی دروازه بان باتجربه و ملی پوش سابق را جذب کردند اما آمادگی بالای احمد گوهری دروازه بان جوان این تیم اجازه نداده در لیگ برتر فرصت بازی به احمدی باتجربه برسد.


در این شرایط البته مصدومیت های احمدی هم تاثیرگذار بود. این دروازه بان باتجربه به دلیل جراحی که داشت بازی های اول را از دست داد تا گوهری از فرصت حاصل شده استفاده و بتواند جای خود را محکم کند.

 


احمدی در دیدار جام حذفی پارس جم مقابل ماشین سازی درون دروازه ایستاد و نمایش فوق العاده ای را ارائه کرد اما در همان بازی از ناحیه کشاله دچار خونریزی شد و چند هفته دور از میادین بود. او حالا به تمرینات برگشته و با آمادگی بالا سعی دارد خودش را نشان دهد. در کنار این دو دروازه بان سینا حاجی وند جوان هم حضور دارد که در صورت لزوم می تواند به کمک شاگردان تارتار بیاید.

 


با بازگشت احمدی به تمرینات رقابت او با احمد گوهری بار دیگر شکل گرفته و هردو دروازه بان با توجه به سابقه خوبی که دارند امیدوار هستند بتوانند نظر تارتار را جلب کنند و در ترکیب اصلی به میدان بروند. بی تردید داشتن دو دروازه بان آماده برای هر مربی باعث خوشحالی است و حالا تارتار در پارس جم این شرایط را تجربه می کند.


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها