کد خبر : 1561444 | 24 مهر 1397 ساعت 11:00 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

خشم دوباره هواداران انگلیسی از سرخیو راموس (عکس)

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، بار دیگر باعث خشم هواداران انگلیسی شد.

به گزارش "ورزش سه"، 4 ماه قبل بود که حرکت خشن راموس در دیدار رئال مادرید- لیورپول که به مصدومیت ستاره مصری قرمزها منجر شد، انتقادهای شدیدی از این مدافع باتجربه اسپانیایی به همراه داشت. به ویژه رسانه ها و هواداران انگلیسی که تلاش زیادی کردند تا یوفا، راموس را با محرومیت مواجه کند؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد.

راموس شب گذشته هم در دیدار اسپانیا- انگلیس، شب پرحادثه ای را سپری کرد. ابتدا در دقیقه 12، تکل بلند اریک دایر روی پای او، با کارت زرد برای بازیکن انگلیسی همراه شد؛ هرچند هواداران سه شیرها اعتقاد داشتند که تکل دایر کاملا درست بوده و داور عجولانه تصمیم گرفته است.

 

1345312

 

1345310

 

1345311

 

اما لحظه جنجالی بازی در نیمه دوم اتفاق افتاد؛ زمانی که به نظر می رسید بعد از زمین خوردن رحیم استرلینگ، راموس پای او را لگد کرد و رد شد. این صحنه از دید داور پنهان ماند و البته با توجه به اینکه عکس های منتشر شده از آن چندان واضح نیست، نظر قطعی هم نمی توان در مورد آن داد. گروهی معتقدند که راموس به خاطر این حرکت باید اخراج می شد و از سوی دیگر، عده ای اعتقاد دارند راموس اصلا برخوردی با استرلینگ نداشته و مهاجم انگلیس به دلیل دیگری احساس درد می کرده است.

راموس بعد از حواشی مربوط به مصدومیت صلاح، بارها اعلام کرد که قصدی در مصدوم کردن این ستاره مصری نداشته و به همین دلیل، وجدانش کاملا آسوده است. او پیش از دیدار رفت انگلیس-اسپانیا در ومبلی گفته بود:" من واقعا نگران واکنش هواداران انگلیس نیستم. هرگز به دنبال مصدوم کردن یک همکار در زمین نیستم. بنابراین وجدانم در مورد آنچه در آن دیدار رخ داد، آسوده است. اصلا نمی خواهم تحت تاثیر آن باشم."

 

1305181

دیدگاه‌ها