کد خبر : 1561467 | 24 مهر 1397 ساعت 12:30 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلتنگی‌های وقت و بی‌وقت پسر توشاک برای ایران!

فرزند جان توشاک طی هفته های گذشته در پست های اینستاگرام بارها برای ایران ابراز دلتنگی کرده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از اینکه جدایی جان توشاک سرمربی ولزی از تراکتورسازی قطعی شد، او بدون اینکه هیچ جمله ای بر زبان بیاورد و اظهارنظری در این خصوص انجام دهد ایران را ترک کرد و تا این لحظه نیز هیچ حرفی نزده است.


برخلاف جان توشاک، فرزندش الکسیس که در تراکتورسازی به عنوان دستیار کنارش بود، بعد از ترک ایران بارها با پست های اینستاگرامی احساسی اش به کشور ما و به خصوص هواداران تراکتورسازی ابراز محبت کرده است. الکسیس توشاک همواره اعلام کرده که ایران کشور زیبایی است و روزهای خوبی را به همراه پدرش در این کشور سپری کرده است.

 

1345341


فرزند ارشد توشاک که در دوران فعالیت در تراکتورسازی نیز با پست های اینستاگرامی خود از تفریحات و تمرینات تراکتور در تبریز عکس های زیادی را مخابره می کرد، حالا در بازگشت به ولز ظاهرا دلش برای ایران تنگ شده و هر بار به بهانه ای از خوبی های دوران حضور در تبریز می گوید.


الکسیس امروز صبح هم با انتشار عکسی از بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه آزادی خطاب به مردم ایران و آذربایجان اعلام کرد که دلش تنگ شده و با این شرایط احتمالا او بدش نمی آید بازهم به کشور ما برگردد و فعالیتش را دنبال کند.

 

دیدگاه‌ها