کد خبر : 1561481 | 24 مهر 1397 ساعت 13:14 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت احتمالی گلر سابق تیم ملی به فوتبال تبریز

به احتمال فراوان محمدرضا اخباری فوتبالش را در شهر تبریز دنبال خواهد کرد.

بازگشت احتمالی گلر سابق تیم ملی به فوتبال تبریز

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا اخباری دروازه بان پیشین سایپای تهران که با کادرفنی و مسئولان این باشگاه به مشکل خورد و نتوانست فوتبالش را در این تیم ادامه دهد، به عنوان بازیکن آزاد هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.


اخباری طی هفته های گذشته مذاکراتی را با چند تیم لیگ برتری انجام داده اما هنوز چیزی در این باره قطعی نشده و به امضای قرارداد نرسیده است. درباره این دروازه بان که دوران طلایی را در تراکتورسازی سپری کرد و موفق شد حدود دو سال پیراهن تیم ملی را نیز برتن کند، گفته می شود به احتمال فراوان فوتبالش را در شهر تبریز دنبال می کند.


اخباری همواره اعلام کرده دوست دارد به تراکتورسازی برگردد و چند هفته قبل هم در پستی اینستاگرام عنوان داشت که به خاطر این تیم هنوز قراردادی با تیم های دیگر نبسته است. با این حال دیگر خبری در این باره مطرح نشد تا اینکه حالا شنیده می شود اخباری احتمالا به زودی به فوتبال تبریز برمی گردد.


در این خصوص گفته می شود ماشین سازی تبریز برای جذب این دروازه بان باتجربه مذاکراتی را با او انجام داده و از سوی دیگر با توجه به علاقه او به تراکتورسازی احتمال رفتن به تیم سرخپوش آذربایجان هم وجود دارد. از سوی دیگر با توجه به روابط مدیریتی دو باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی شاید حضور اخباری در تیم سبزپوش تبریز زمینه ساز حضور دوباره او در تراکتورسازی نیز باشد.


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده در این باره چه اتفاقاتی رخ می دهد و اخباری در نهایت کدام تیم را به عنوان مقصد آینده اش انتخاب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها