کد خبر : 1561638 | 24 مهر 1397 ساعت 21:50 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوال بزرگ پیش از سفر به مشهد

قرارداد سروش و فولاد؛ فسخ یا توافق؟

سروش رفیعی ستاره تیم فولاد همچنان در کشمکش جدایی یا ادامه همکاری با سرخپوشان اهوازی است.

قرارداد سروش و فولاد؛ فسخ یا توافق؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز مسئولان این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ورزش سه خبر از توافق با فولاد داده بودند، ظاهرا این اتفاق رخ نداده و اگرچه در جلسه شب گذشته بحث هایی بین طرفین به نتیجه رسیده اما بحث فسخ قرارداد سروش با اهوازی ها وجود دارد.


باشگاه فولاد در روزهای گذشته نامه فسخ قرارداد سروش را زده و مشخص نیست که آیا فولادی ها می توانند این توافق را به حالت قبل برگردانند و سروش دوباره پیراهن فولاد را بپوشد یا خیر. بنابر آنچه که خبرنگار ما از اهواز گزارش داده در جلسه روز گذشته شرایط مثبتی بین طرفین حاکم بوده و حتی رفیعی اعلام کرده حاضر است با شرایط فولاد که کاهش نزدیک به یک چهارمی قرارداد مالی اش را در پی داشته کنار بیاید اما باتوجه به اینکه نامه فسخ قرارداد قبلا زده شده شاید این توافق به نتیجه نرسد.


این در حالی است که رفیعی روز گذشته به خبرنگار ما گفت به خاطر دینی که به تیم فولاد دارم با شرایط این باشگاه کنار آمده و تا نیم فصل در جمع سرخپوشان باقی خواهم ماند.


فولاد روز جمعه بازی مهمی مقابل پدیده خواهد داشت که یک بار در جام حذفی مغلوبش شده است. آنها در غیاب چند بازیکن اصلی به وجود نیروی انسانی احتیاج دارند و باتوجه به این شرایط معلوم نیست که بتوانند از وجود رفیعی استفاده کنند یا نه. این در حالی است که این بازیکن سابق تیم الخور قطر بعد از مصدومیت از ناحیه مچ پا نزدیک به دو هفته است که با تیم تمرین می کند و شرایط مناسبی برای بازگشت به میدان دارد.


اصل اختلاف بین سروش و فولاد به موضوع سفر رفیعی به آکادمی اسپایر و مداوای مچ پای این بازیکن زیرنظر پزشکان این مرکز مجهز قطری برمی گردد و ظاهرا نامه فسخ قرارداد در همان زمان امضا شده است. اگر این اتفاق فولاد را از وجود رفیعی محروم کند، واقعا اتفاق عجیبی در این باشگاه خوشنام خوزستانی رخ خواهد داد.


فولاد که از ابتدای لیگ حرفه ای همواره یکی از تیم های خوب و سازنده فوتبال ایران بوده در این فصل نتایج خوبی نگرفته و پس از اخراج سیروس پورموسوی با دستیار رومانیایی او که سابقه چندان درخشانی در فوتبال ندارد به کار ادامه می دهد. بازی پدیده برای فولادی ها اهمیت بسیار زیادی دارد و البته در لیگ برتر نیز همه تیم های مدعی به این مسابقه چشم دوخته اند.

دیدگاه‌ها