کد خبر : 1561645 | 24 مهر 1397 ساعت 22:05 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

90 دقیقه تهاجمی از تیم ملی؛

کی‌روش به وعده‌اش عمل کرد

تیم ملی ایران با ارائه یک بازی تهاجمی موفق شد با نتیجه 2 بر 1 برابر بولیوی به برتری برسد. این همان چیزی بود که کی روش از این بازی انتظار داشت.

کی‌روش به وعده‌اش عمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش دو روز پیش از دیدار تیم ملی برابر بولیوی از هواداران فوتبال دعوت کرد تا در استادیوم آزادی حاضر شوند و قول داد که اگر به ورزشگاه بیایند، از تصمیم خود پشیمان نمی شوند.


پیش از بازی صحبت های کی روش نوید یک بازی تهاجمی می داد و ترکیب هم که اعلام شد، به وضوح مشخص بود که سرمربی پرتغالی تیم ملی با سیستمی هجومی تیمش را وارد میدان خواهد کرد.


این سیستم سبب شد تا در نیمه اول شاهد ایجاد موقعیت های زیادی روی دروازه تیم بولیوی باشیم؛ موقعیت هایی که اگر با دقت بیشتری زده می شد، می توانست شمار گل های تیم ملی را از عدد یک بیشتر کند.


در نیمه دوم هم علیرغم تغییرات زیادی که در ترکیب ایجاد شد، باز هم شاهد بازی تهاجمی از سوی شاگردان کی روش بودیم و باز هم شانس های گلزنی زیادی ایجاد شد.


شاگردان کی روش در بحث مالکیت توپ و رد و بدل کردن پاس های پرشمار آمار خوبی ثبت نکردند و به نظر می رسد کی روش هم تمایلی به این موضوع ندارد ولی در مقابل بولیوی شاهد بودیم که ملی پوشان بلافاصله پس از تصاحب توپ به دروازه حریف حمله می کردند و تعداد بازیکنان پرشمار در زمین حریف باعث می شد که برتری عددی موقعیت های خوبی برای تیم ملی ایجاد کند.


یکی از انتقاداتی که به تیم کی روش در بعد فنی وجود دارد، بازی تدافعی است که سرمربی پرتغالی تیم ملی در مقابل بولیوی سعی کرد تا با نمایش یک بازی تهاجمی تیمش را برای مصاف هایی نظیر دیدار برابر یمن آماده کند که بی شک تیم ملی مالکیت بیشتری نسبت به حریف در مقایسه با دیدارهای احتمالی برابر ژاپن و استرالیا خواهد داشت.

دیدگاه‌ها