کد خبر : 1561646 | 24 مهر 1397 ساعت 22:07 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: از بی احترامی‌ها خسته شده‌ام

سرمربی تیم ملی ارکستر پنهان را افشا کرد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی امروز از مواضع پیشین خود کنار نکشید و اتفاقا باتوجه به برد امروز آنها را با قوت بیشتری مطرح کرد.

سرمربی تیم ملی ارکستر پنهان را افشا کرد

به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی، کی روش که از نمایش تیم ملی راضی بود مطابق معمول ریتم صحبت هایش را از تمجید از بازی تیم آغاز کرد و سپس آن را به جایی برد که خود می خواست. به عقیده او یک ارکستر هماهنگ اما پنهان در حال کارشکنی علیه فعالیت های وی هستند.


این مصاحبه را به نقل از تسنیم بخوانید:

 

بازیکنانم لایق بهترین امکانات برای آماده‌سازی هستند


در کل از نحوه بازی تیمم رضایت کامل دارم، اگرچه ما یک مسیر طولانی در پیش داریم و امروز هم بازیکنان‌مان می‌توانستند کارایی بیشتری داشته باشند و حداقل چهار گل نیز به حریف بزنیم. همان‌طور که گفته بودم نتایج بازی‌های دوستانه مهم نیست، بلکه حفظ تعادل و هماهنگی لازم بین بازیکنان اهمیت زیادی دارد و در این‌گونه بازی‌ها به دست می‌آید. بازیکنان ما استحقاق تبریک فراوان را دارند و لایق بهترین امکانات برای آماده‌سازی جهت حضور موفق در جام ملت‌های آسیا هستند.

 

می خواهیم در شهرستان ها بازی کنیم


ما هنوز چند بازی دیگر در فیفادی داریم، در ماه نوامبر (آبان ماه) دو بازی دوستانه دیگر مدنظر است که امیدوارم این دو بازی برگزار شود تا بازیکنان به آمادگی لازم دست یابند. تلاش خواهیم کرد تیم ملی را در شهرهای دیگر از جمله اصفهان، مشهد، تبریز که به نوعی خانه هواداران‌مان در شهرستان‌ها هست برده و آنجا هم بازی دوستانه برگزار کنیم، البته این امر مستلزم این است که تیم میهمان هم بپذیرد، که در این مورد باید با آنها هماهنگی‌های لازم انجام شود. هدف کلی ما این است که تیم ملی را به هواداران نزدیک کنیم.

 

چشمی و مجید حسینی تا 10 سال دیگر برای تیم ملی کافی خواهند بود


مطمئناً ما دوست نداریم بازیکنی را مصدوم ببینیم، وقتی این اتفاق رخ می‌دهد فرصتی است برای دیگر نفرات تا بازی کرده و خودشان را نشان دهند. مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنی بسیار مهم و حائز اهمیت برای ماست، اما نوع بازی روزبه‌چشم و مجید حسینی برای ما امید زیادی را ایجاد کرده است. به خاطر داشته باشید روزبه‌چشمی در استقلال هافبک وسط بود، اما من او را به دفاع وسط آوردم و در جام جهانی هم در این پست او را بازی دادم. مجید حسینی نیز قبل از جام جهانی فقط در یک بازی دوستانه به میدان رفته بود، اما در روسیه عملکرد خیلی خوبی داشت و حالا تبدیل به یک مدافع مستحکم در تیم ملی شده است. این دفاع وسط‌ها تا 10 سال دیگر برای  تیم ملی ایران کافی خواهند بود.

 

هنوز در آنجایی که باید برسیم قرار نداریم


مطمئناً تیم ما از بازیکنان باکیفیت بالا و انگیزه لازم تشکیل شده و در حال حاضر شرایط ما نسبت به قبل خیلی بهتر است، البته هنوز در آنجایی که باید برسیم قرار نداریم، آنجایی که بقیه عاشق آن هستند.

 

جالب بود که خانم ها ما را تشویق کردند


خوشحال شدم در درجه اول از لذتی که بازیکنان از حضور خواهران و مادران‌شان چشیدند. آنها سال‌ها دوست داشتند بازیکنان را در زمین ببینند. عذرخواهی می‌کنم، اما من هم بخشی از این لذت هستم. در جامعه ما این یک مسئله فرهنگی و حساس است، بنده فکر می‌کنم آینده فوق‌ا‌لعاده‌ای در انتظار ایران است و اگر این شروع مسیر هم باشد باید خوش آمد گفت به آن. مطمئن هستم بقیه جهان هم به این موضوع بسیار احترام خواهند گذاشت. مطمئنم این مسئله‌ای است باید در دست مسئولان باشد. البته باید اقرار کنم که بسیار جالب بود بانوان امروز در ورزشگاه تیم ملی را تشویق کردند.

 

در زمان گل زدن خجالتی بودیم!


ما با دو سبک مختلف فوتبال بازی کردیم. در نیمه اول توپ‌های ما بسیار سریع بود و حرکت‌های قُطری را شاهد بودیم. در نیمه دوم بیشتر تلاش کردیم حفظ توپ کرده و با پاس‌های رو به جلو حرکت کنیم. البته فکر می‌کنم در هر دو نیمه خوب بودیم، اما در موقع گل زدن کمی خجالتی بودیم که باید این موضوع را کنار بگذاریم. عذرخواهی می‌کنم اگر صحبت‌های من مقداری از خضوع و افتادگی فاصله دارد، اما به شخصه اعتقاد دارم در ایران شما فرصت چندانی برای دیدن چنین بازی زیبایی ندارید، با کمال احترام فوتبالی که امروز دیدیم در سطح بسیار بالایی بود.

 

خیلی از خودگذشتگی کرده ایم


من فقط برای یک دلیل اینجا حضور دارم. وقتی آقایان تاج و اسلامیان از من دعوت کردند که قراردادم را تمدید کنم، در آن برهه جزو برنامه من نبود که پیشنهادی که تنها شش ماهه بود را قبول کنم، چون پیشنهادهای دیگری برای چهار سال داشتم،‌ ولی این چالش را پذیرفتم، به خاطر اینکه می‌خواستم به هشت سال از زندگی خودم و اتفاقاتی که در این مدت افتاده وفادار باشم. برای برخی‌ها که برای این مسائل ارزشی قائل نیستند،‌ باید بگویم من و کادرم از خود گذشتگی‌های زیادی انجام دادیم.

 

سرمربی بولیوی دوستم بود، بازی کردیم


قطعاً رقابت در امارات آسان نخواهد بود، اما دیگر باید چه کار کنیم که مستحق این فرصت باشیم؟ چه کار دیگری باید انجام دهیم تا پاسخ‌ها و راه‌حل‌های مناسب به دست بیاوریم؟ به شخصه سعی کردم احترام برخی افراد را در این کشور به دست بیاورم، اما آنها سیستماتیک به ما بی‌حرمتی می‌کنند. دیگر باید چه کار کنیم؟ واقعا شگفت‌زده هستم به خاطر بازیکنانم، آن‌ها کاملاً به تیم ملی متعهد هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. تمام تلا‌شمان را می‌کنیم اما در فیفادی‌های سپتامبر ما یک بازی را از دست دادیم و در این ماه هم فقط یک مسابقه انجام دادیم. بازی با بولیوی را هم از طریق دوستم که سرمربی این کشور است توانستم هماهنگ کنم، بازی گذشته با ازبکستان هم همینطور بود. اگر صادقانه بخواهم بگویم، من خسته شده‌ام از این همه بی‌احترامی. بسیار خسته‌ام!

 

اگر ما را نمی‌خواهید لطفاً در صورت‌مان بگویید


خسته‌ام از توهین‌ها و اسامی مختلفی که به ما لقب داده می‌شود و دروغ‌هایی که گفته می‌شود. اگر ما را نمی‌خواهید لطفاً در صورت‌مان بگویید. بعضی از اصحاب رسانه و برخی از مربیان عضو همیشگی همان ارکستر هستند، ولی متاسفانه رهبران ارکستر صورت‌شان را نشان نمی‌دهند. ان‌شاءالله خداوند به ما کمک کند تا بتوانیم احترام بیشتری داشته باشیم.

 

پایان صحبت ها ...


با این کلام صحبت‌هایم را به پایان می‌رسانم، اجازه دهید اینطور بگویم که بازیکنان، کادر فنی تیم ملی مسئولان اداری و رئیس فدراسیون مستحق احترام بیشتری هستند. دیگر باید چه کار کنیم که احترام داشته باشیم؟!

دیدگاه‌ها