کد خبر : 1561655 | 24 مهر 1397 ساعت 22:26 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید شرایط را درک کنیم

انصاری‌فرد: حضور بانوان نکته مثبت بازی امروز بود

کریم انصاری فرد می گوید که دیدار با بولیوی بد نبود ولی اعتقاد دارد که می توانست دیدارهای بهتری برای تیم ملی تدارک دیده شود.

انصاری‌فرد: حضور بانوان نکته مثبت بازی امروز بود

به گزارش "ورزش سه"، زنده از میکسدزون ورزشگاه آزادی کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشور حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: تبریک ویژه می گویم که تا حدودی امروز ورود بانوان آزاد شده است و این یک نکته مثبت در این بازی بود.

 

وی در مورد بازی ادامه داد: طبیعتا بولیوی حریفی تدارکاتی بود که می توانست ما را به هدف هایمان نزدیک کند ولی می توانست حریف بهتری تدارک دیده شود. البته این تیم هم بد نبود و حریف تمرینی خوبی بود، چون همین تیم با عربستان بازی کرده و بازی 2 بر 2 شده بود. بازی خوبی بود ولی ما یک فیفا دی را از دست دادیم و به جای دو بازی یک بازی انجام دادیم. امیدوارم اردوهای بعدی بهتر شود. فکر می کنم دو بازی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا هماهنگ شده؛ امیدوارم بتوانیم  به هدف هایی که داریم را در بازی های پیش رو به آنها نزدیک شویم.


انصاری فرد در پایان در مورد اینکه ژاپن با اروگوئه بازی می کند و این تیم را می برد و همین موضوع نگرانی ها را زیاد می کند، بیان کرد: شما باید شرایط را درک کنید. یک مقدار اوضاع کشور طوری نیست که بتوانیم حریف های بزرگ را بیاوریم ولی فدراسیون هم تلاش می کند تا بهترین حریفان را بیاوریم ولی خب فعلا همین است.

 

 

دیدگاه‌ها