کد خبر : 1561659 | 24 مهر 1397 ساعت 22:36 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: برای موفقیت نیاز به بازی تدارکاتی بهتر داریم

وینگر تیم ملی که اکنون در لیگ برتر انگلیس و تیم برایتون حضور دارد انجام دیدارهای تدارکاتی با رقبای قدرتمند را لازمه موفقیت در جام ملت‌ها دانست.

جهانبخش: برای موفقیت نیاز به بازی تدارکاتی بهتر داریم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در پایان دیدار تدارکاتی مقابل بولیوی با حضور در میکسدزون در خصوص شرایط تیم ملی و انجام دیدارهای تدارکاتی در این زمینه گفت: صددرصد همیشه می تواند بهتر باشد و در این مسیر انتظارات خیلی بالاست و اگر می خواهیم این مسیری که از جام جهانی آغاز شده هموارتر شود باید بازی های دوستانه و تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم.


وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: اما چیزی که هست ما نتوانستیم بازی مقابل تیم های بزرگتر را هماهنگ کنیم و امیدواریم که براساس انتظارات این بازی های دوستانه برای تیم ملی هماهنگ شود. مهم این بود که ما دیگر خودمان با خودمان بازی نکردیم و توانستیم یک بازی تدارکاتی انجام دهیم. الان دو فیفادی است که یک بازی را از دست داده ایم. نمی دانم دلیل چیست که ما بازی تدارکاتی نداریم. با توجه به کیفیت تیم ملی بعد از جام جهانی، شرایط کادرفنی و اول بودن در رده بندی و شرایط خوبی که داریم نمی دانم چرا دیدار تدارکاتی در نظر گرفته نشده است. نمی دانم دلیل اینکه تیم ها با ما بازی نمی کنند چیست و این یک معضل برای تیم ملی است. امیدوارم دلیل هر چه هست برطرف شود و بتوانیم در جام ملت ها به ما برای کسب نتیجه کمک کند.


جهانبخش در خصوص شرایط سختی که در لیگ برتر انگلیس و تیم برایتون پشت سر می گذارد گفت: من از قبل می دانستم که قطعا در هر تیم در لیگ انگلیس بازیکنان برتر حضور دارند و تلاشم را بیشتر می کنم تا بتوانم به موفقیتی که مدنظر خودم و تیمم است دست پیدا کنم و هر روز سخت تمرین می کنم تا به این مهم برسم.


وینگر ملی پوش ایران درباره شرایط تیم ملی در راه آماده سازی جام ملت ها برخلاف دیگر رقبا که با حریفان قدرتمندتری رقابت دارند گفت: مطمئنا این به ضرر ماست. گفتم که برای حضور موفق نیاز به دیدارهای تدارکاتی مناسب داریم. حریفان ما با تیم‌های قدرتمندی بازی می کنند و طبیعی است وقتی در آسیا و در لول پایین تر بازی می کنند شرایط بهتری داشته باشند. با برزیل و آرژانتین و ... بازی می کنند و با عملکرد بهتری می توانند در آسیا بازی کنند. امروز ژاپن با اروگوئه بازی کرد و به برتری دست یافت و مطمئنا می توانند شرایط بهتری در آسیا داشته باشند.

دیدگاه‌ها