کد خبر : 1561668 | 25 مهر 1397 ساعت 00:07 | 65.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم لوو، امیدبخش و تماشایی

فرانسه 2-1 آلمان: کمی مازیچ و باز هم گریزمان

فرانسه در دیداری از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا موفق شد با نتیجه 2-1 آلمان را شکست بدهد.

فرانسه 2-1 آلمان: کمی مازیچ و باز هم گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان در این دیدار ابتدا با گل تونی کروس از روی نقطه پنالتی عقب افتادند اما دو گل از آنتوان گریزمان در نیمه دوم، سه امتیاز این دیدار حساس را نصیب خروس ها کرد. 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما آلمانی ها خیلی سریع ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 10، روی ارسال سرژ گنابری، لروی سانه دروازه میزبان را باز کند اما واکنش خوب هوگو لوریس، مانع از به خطر افتادن دروازه خروس ها شد.

سه دقیقه بعد، ژرمن ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. اشتباه پل پوگبا در میانه زمین باعث شد تا آلمانی ها صاحب توپ شوند و تلاش لروی سانه برای ارسال به دهانه دروازه لوریس باعث شد تا توپ در محوطه جریمه به دست کیمپمبه برخورد کند و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. تونی کروس پشت ضربه ایستاد و ضربه نه چندان خوبش، بعد از برخورد به دست لوریس، وارد دروازه شد.

 

1345574

 

1345573

 

بعد از این گل فرانسوی ها پیش کشیدند اما این بازیکنان آلمان بودند که روی ضدحملات، موقعیت های خطرناک تری ایجاد می کردند. در دقیقه 19، فرار سانه و پاس رو به جلوی او، می توانست به گل دوم آلمان منجر شود اما خروج لوریس، مانع از گلزنی تیمو ورنر شد.

 

پنج دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر، بار دیگر دروازه فرانسه تا آستانه باز شدن پیش رفت اما این بار هم واکنش خوب لوریس روی ضربه تیلو کهرر، مانع از افزایش اختلاف به دو گل شد.

در ادامه باز هم این آلمانی ها بودند که عملکرد بهتری داشتند و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف به وجود آوردند اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و تیم میهمان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 

نیمه دوم را فرانسه بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، چیزی نمانده بود که در دقیقه 52، توسط کیلیان امباپه به گل برسد اما ستاره جوان فرانسه در موقعیت تک به تک با مانوئل نویر، نتوانست ضربه اش را وارد دروازه کند.

سه دقیقه بعد نوبت آلمانی ها بود که تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما ضربه خطرناک سانه روی ارسال خوب شولز، از کنار دورازه لوریس به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان فرانسه بودند که برای زدن گل تلاش بیشتری داشتند و سرانجام در دقیقه 62 توانستند به گل تساوی برسند. روی ارسال لوکاس هرناندز از سمت چپ، این آنتوان گریزمان بود که با ضربه سری تماشایی، توپ را به گوشه دروازه مانوئل نویر فرستاد.

 

1345591

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان آلمان هم بار دیگر پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 67، به گل دوم برسند اما ضربه محکم گنابری را لوریس با یک واکنش خوب به بیرون فرستاد.

یک دقیقه بعد فرانسوی ها بودند که تا آستانه زدن گل برتری پیش رفتند اما حضور به موقع نیکلاس سوله، مانع از گلزنی ژیرو روی ارسال لوکاس هرناندز شد.

حملات دو تیم برای زدن گل دوم ادامه پیدا کرد و هر کدام برای دقایقی، توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 79، فرانسه توانست پیش بیفتد. خطای متس هوملس روی بلیز ماتوئیدی، یک ضربه پنالتی نصیب خروس ها کرد. گریزمان پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت نویر، دروازه را باز کرد.

 

1345592

 

آلمانی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما دفاع فشرده فرانسوی ها، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 85، هوملس به شکل مشکوکی توسط الیویه ژیرو در محوطه جریمه فرانسه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقایق پایانی، فشار حملات ژرمن ها لحظه به لحظه بیشتر شد و این تیم صاحب دو ضربه آزاد خطرناک شد اما نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت بازی همان نتیجه 2-1 به سود فرانسه به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها