کد خبر : 1561669 | 24 مهر 1397 ساعت 23:30 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

برزیل 1 - 0 آرژانتین؛ پیروزی در دقیقه 3+90

برزیل موفق شد در دیداری دوستانه با یک گل آرژانتین را مغلوب کند.

برزیل 1 - 0 آرژانتین؛ پیروزی در دقیقه 3+90

به گزارش "ورزش سه، برزیل و آرژانتین در دیداری دوستانه در ریاض به مصاف هم رفتند و اگرچه جریان بازی تقریبا برابر بود، اما سلسائو با گل دقیقه 93 میراندا برابر رقیب دیرینه به برتری رسید.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 8 برای آرژانتین ایجاد شد اما ضربه لو سلسو روی پاس تاگلیافیکو راهی به دروازه آلیسون نیافت. در ادامه کمی جریان بازی آرام شد و 2 تیم قادر به خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر نبودند.

 

در دقیقه 27 بهترین فرصت بازی برای گلزنی برزیل ایجاد شد اما ضربه محکم میراندا روی خط توسط اوتامندی برگردانده شد تا دروازه آرژانتین نجات یابد.

 

3 دقیقه بعد دیبالا با نواختن یک ضربه ایستگاهی می توانست آرژانتین را به گل اول برساند اما ضربه این مهاجم جوان با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1345579

 

در دقایق پایانی نیمه اول نیمار با یک ضربه خطرناک دروازه آرژانتین را تهدید کرد اما مدافعان آلبی سلسته با حضور به موقع دروازه تیم خود را نجات دادند و 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

آرژانتین نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 روی ارسال پاردس به گل برسد اما ضربه سر ساراویو با اختلاف کمی به بیرون رفت. 10 دقیقه بعد پاردس این بار با یک ضربه محکم از فاصله ای دروازه سلسائو را تهدید کرد اما شوت او نیز از کنار دروازه آلیسون به بیرون رفت.

 

در دقیقه 71 و روی پاس نیمار، آرتور با یک ضربه والی تماشایی دروازه آرژانتین را تهدید کرد اما رومرو عکس العمل زیبایی برابر این شوت نشان داد.

 

در دقیقه 84 کاسمیرو با یک ضربه محکم می توانست گل برتری برزیل را به ثمر برساند اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان حریف با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 93 برزیل روی ارسال نیمار، میراندا موفق شد دروازه آرژانتین را باز کند و در نهایت این دیدار با برتری 0-1 سلسائو به پایان برسد.

دیدگاه‌ها