کد خبر : 1561696 | 25 مهر 1397 ساعت 09:21 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

یورش به قهرمانی آسیا با مثلث مرگبار

مثلث محبوب سرمربی پرتغالی یک بار دیگر در پیکان خط حمله تیم ملی تشکیل شد تا ایران با اتکا به این مثلث رویای قهرمانی آسیا را در سر بپروراند.

یورش به قهرمانی آسیا با مثلث مرگبار

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در تمام سال های حضور در نیمکت تیم ملی ثابت کرده وقتی به بازیکنی اعتقاد داشته باشد تحت هر شرایطی به او اعتماد می کند و پای فراز و نشیب های این بازیکنان می ایستد، اعتقادی که باعث شد تا مربی پرتغالی حالا به آن چه در ساختار تهاجمی ایران می اندیشید، برسد.


بازگشت سردار آزمون که توسط خود کی روش به تیم ملی دعوت شد و طی چهار سال گذشته به گلزن اول ملی ایران تبدیل شد زمینه را برای تشکیل دوباره مثلث رویایی مد نظر مربی پرتغالی را فراهم کرد. در مثلث رویایی مد نظر کی روش آزمون در کنار جهانبخش و طارمی قرار است به عنوان خط آتش ویرانگر ایران در جام ملت های آسیا به میدان بروند تا به حسرت قهرمانی در این تورنمنت پایان بدهند.


مصاف با بولیوی فرصت خوبی بود تا کی روش از این مثلث یک بار دیگر رونمایی کند، مثلثی که در نیمه اول عملکرد قابل قبولی داشت و چه بسا اگر کمی دقت بیشتری در زدن ضربات آخر همین طور از خود گذشتگی نشان می داد می توانست با اختلاف گل بیشتری برتری ایران در این نیمه را به ثبت برساند.


مسلما با روند و شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی می توان از این مثلث به عنوان انتخاب های اصلی کی روش برای جام ملت های آسیا نام برد به خصوص با تغییراتی که مربی پرتغالی در پست برخی دیگر از مهره های تهاجمی تیم ملی مقابل بولیوی ایجاد کرد تا خللی در استفاده از این مثلث در خط حمله ایران ایجاد نشود.


عکس؛ امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها