کد خبر : 1561703 | 25 مهر 1397 ساعت 09:35 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانشافت در مقابل فرانسه تیم دیگری نشان داد

کدام تغییرات، آلمان را دگرگون کرد؟

بعد از شکست 2-1 تیم ملی آلمان مقابل فرانسه در لیگ ملتهای اروپا، رسانه‌های آلمان نحوه‌ی بازی تیم ملی‌شان را دلگرم‌کننده خوانده و با وجود شکست به حمایت از مانشافت برخاسته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، کارشناسان فوتبال در آلمان فعلاً روی دو نقطه‌ی قوت تیم یواخیم لوو در بازی دیشب دست گذاشته و آنها را تحسین می‌کنند. یکی عملکرد خوب سه بازیکن جلویی مانشافت و دیگری تصمیم یواخیم لوو برای استفاده از سه نفر در مرکز خط دفاع.

 

کارشناسان آلمانی به این اشاره می‌کنند که لوو به جای اینکه مثل بازی‌های قبلی به استفاده از بازیکنان کندی مثل مارک اوث و توماس مولر در خط حمله اکتفا کند که هیچکدام پست تخصصی‌شان مهاجم نبود، در این بازی تصمیم گرفت از سه بازیکن دینامیک‌تر و شاداب‌تر در خط جلویی تیمش بهره ببرد: لروی سانه، سرژ گنابری و تیمو ورنر. این سه در مقابل فرانسه سریع و چابک بودند و مدام با هم جا عوض می‌کردند و به همین خاطر برای دفاع فرانسه به کابوس تبدیل شده بودند.

 

1345623

 

اما نقطه‌ی وقت دیگر آلمان در بازی دیشب استفاده از سه بازیکن در مرکز خط دفاعی بود. آلمان تقریباً با آرایش 3-4-3 بازی می‌کرد و ماتیاس گینتر، نیکلاس سوله و متس هوملس در نقش سه مدافع به میدان رفته بودند. سه مدافعی که در مرکز خط دفاعی بازی می‌کردند و تیلو کهرر و نیکو شولتز هم به ترتیب به عنوان وینگرهای چپ و راست در کنار این سه نفر وظایف خود را انجام می‌دادند. دفاع آلمان وظیفه‌اش را تا حد زیادی خوب انجام داد چرا که نگذاشت کسانی مثل کیلین امباپه و آنتوان گریزمان گلزنی کنند. هر وقت امباپه در فضایی خالی صاحب توپ می‌شد یکی از وینگرهای دفاعی یا یکی از سه مدافع مرکزی آلمان بلافاصله به او نزدیک می‌شد و با او یارگیری می‌کرد تا نگذارد به دروازه‌ی مانوئل نویر نزدیک شود.

 

با اینکه رسانه‌های آلمانی از تغییرات لوو در مانشافت استقبال کرده‌اند ولی در عین حال به این اشاره کرده‌اند که روند بهبود وضعیت تیم ملی باید ادامه پیدا کند چرا که تیم ملی آلمان همچنان با وضعیت ایده‌آل فاصله دارد.

دیدگاه‌ها