کد خبر : 1561713 | 25 مهر 1397 ساعت 10:06 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوسین بولت جوان در پیراهن فرانسه

شگفتی از سرعت خارق‌العاده‌ی امباپه مقابل آلمان

تیم‌های ملی آلمان و فرانسه دو تا از قدرت‌های سنتی فوتبال اروپا دیشب در استاد دو فرانس پاریس به مصاف هم رفتند و خروس‌های فرانسه از این بازی با پیروزی 2-1 بیرون آمدند.

شگفتی از سرعت خارق‌العاده‌ی امباپه مقابل آلمان

به گزارش "ورزش سه"،  آلمان برای فرار از حذف شدن از گروه اول لیگ ملتهای اروپا با تمام قوا به میدان آمده بود و با اینکه شاگردان یواخیم لوو نمایش به مراتب بهتری نسبت به بازی‌های اخیر خود داشتند ولی در نهایت نتوانستند امتیازی از پاریس بدست آورند.

 

اما فرانسه هم با اینکه موفق شد سه امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهد نشان داد که بهترین روزهای خود را پشت سر نمی‌گذارد. فرانسه در این بازی به لطف استعداد خارق‌العاده‌ی ستاره‌های بزرگش از جمله کیلین امباپه موفق شد به پیروزی برسد.

 

1345631

 

هرچند امباپه هم رویهم‌رفته با توجه به انتظاراتی که از او می‌رود در بازی دیشب، عملکردی متوسط به نمایش گذاشت. اما در نیمه‌ی اول بازی صحنه‌ای پیش آمد که کیلین امباپه با درخشش در آن همه‌ی نگاه‌ها را به خود معطوف کرد، صحنه‌ای که امروز همچنان درباره‌ی آن صحبت می‌شود.

 

امباپه در این صحنه توپ را در سمت راست دفاع تیمش بدست آورد، یعنی در نقطه‌ای که آلمانها انتظار نداشتند او بتواند از آنجا برایشان خطرساز باشد. اما چند ثانیه بعد، امباپه بعد از یک دو کردن با اولیویه ژیرو، متس هوملس را به زیبایی از پیش رو برداشت و توپ را روی دروازه‌ی آلمان سانتر کرد.

 

سرعت امباپه در این صحنه، از لحظه‌ای که توپ را در خط دفاعی تیمش بدست آورد تا زمانی که توپ را روی دروازه‌ی مانوئل نویر سانتر کرد آنچنان خارق‌العاده بود که همچنان در محافل ورزشی درباره‌ی آن صحبت می‌شود. البته آلمان قاعدتاً انتظار روبرو شدن با سرعت این ستاره‌ی جوان فرانسوی را داشته. چرا که یولیان دراکسلر هم‌تیمی امباپه در پاری سن ژرمن قبل از بازی به هم‌تیمی‌هایش هشدار داده بود که وقتی امباپه توپ را می‌گیرد و حرکت می‌کند، متوقف کردن او عملاً غیرممکن خواهد بود.

 

دراکسلر به نشریه‌ی اینترنتی تی‌آنلاین گفته بود:" اگر به امباپه فضا داده شود و اجازه داده شود که توپ را بگیرد و حرکت کند، هیچکس نمی‌تواند به پایش برسد چرا که با قدرتی بیشتر از 300 اسب بخار همه را جا می‌گذارد. سرعت امباپه و شم گلزنی‌اش بزرگترین سلاحهای او هستند. ما باید با دفاع کاملاً فشرده اجازه ندهیم او از هیچکدام از این دو سلاحش استفاده کند".

 

1345632

 

1345651

 

1345650

 

1345649

 

1345648

 

دیدگاه‌ها