کد خبر : 1561716 | 25 مهر 1397 ساعت 10:31 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم عجیب حریف پرسپولیس در جام حذفی

پرسپولیس در مرحله یک هشتم جام حذفی در شرایطی برابر حریف دسته اولی خود قرار خواهد گرفت که هفت سال از تاریخ تاسیس آن می‌گذرد.

تیم عجیب حریف پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، حریف تازه تاسیس شده پرسپولیس با هفت سال سابقه در فوتبال ایران، کار خود را ابتدا به عنوان مدرسه فوتبال آغاز کرد و در ادامه با گسترش آن اکنون تامین بودجه و اسپانسرینگ خود را نیز برای حضور در لیگ دسته اول از این طریق تامین می‌کند.


یحیی بهاری، مالک جوان این باشگاه است که در سال 90 آن را تاسیس کرد و نام آن نیز برگرفته از سال تاسیس "نود" قرار گرفت. تیمی که در استادیوم تختی ارومیه از حریفان میزبانی می‌کند که 5 هزار نفر گنجایش دارد. تیمی که با خرید امتیاز تیم ماشین سازی طی فعل و انفعالی که برای جابجایی گسترش فولاد و ماشین سازی رخ داد، در لیگ دسته اول و به عنوان سهمیه ارومیه حضور یافت.


این تیم با مدیریت حسین خطیبی ابتدا کار خود را آغاز کرد اما بعد از آن مدیریت و اعضای ارومیه‌ای سلیقه خود را در آن شکل داده و با رد کردن تمامی بازیکنانی که با نام ماشین سازی سابق حضور یافته بودند، از 12 بازیکن امید و چند بازیکن تستی و ... کار را استارت زدند.


وحید بیاتلو، سرمربی 31 ساله این تیم که جوانترین مربی حاضر در فوتبال ایران نیز شناخته می‌شود با تست گرفتن از بازیکنان سابق خود در دو تیم نفت و گاز گچساران و همچنین مقاومت تهران که هدایت‌شان را برعهده داشت، تیم کنونی را ساخته و پرداخته کرد. تیمی که در سه هفته ابتدایی لیگ دسته اول با دریافت 13 گل از سه تیم گل گهر، سرخپوشان پایتخت و بادران، مهمان ناخوانده لیگ و گزینه سقوط محسوب می‌شد اما در ادامه سرمربی جوان این تیم توانست به اوضاع خط دفاعی سر و سامان ببخشد و آنها طی چهار بازی اخیر تنها یک گل دریافت کرده‌اند. سه تساوی و یک پیروزی ماحصل چهار بازی اخیر آنها بوده است.


از جمله نفرات شناخته شده آنها اصغر نصیری است که از لیگ دو به این تیم آمده و سابقه بازی در پارس جنوبی در لیگ دسته اول را در کارنامه دارد. داود شاهوراقی در شهرداری اردبیل و آلومینیوم اراک حضور داشته و عرفان پورافراز از ملوان جزو دیگر چهره‌های مطرح در سطح این تیم هستند.


ترکیب احتمالی این تیم برابر پرسپولیس با توجه به چند دیدار اخیر شاگردان بیاتلو را می‌توان در سیستم 1-5-4 مدنظرشان با حضور مهدی خسروی درون دروازه، اصغر نصیری در دفاع چپ، امیرحسین نادم و یامین فلاح در دفاع میانی و علی سلیمانی در دفاع چپ، محمد زینالی، داود شاهوراقی و آرمان سوداگر در میانه میدان که محمد عبادزاده و عرفان پورافراز در پست جلو و فرشاد اسدی (حسین قهارلو) در پست مهاجم به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها