کد خبر : 1561724 | 25 مهر 1397 ساعت 10:54 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

زارع و نوری در ملوان

هیات مدیره در مورد پورغلامی تصمیم می گیرد

بعد از باخت ملوان در برابر شهرداری ماهشهر باشگاه ملوان خطاب به فرهاد پورغلامی اعلام کرد فعلا او و کادرش در تمرینات تیم حاضر نشوند تا تصمیم تازه ای در این باره اتخاذ شود.

هیات مدیره در مورد پورغلامی تصمیم می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، از این تصمیم می توان این گونه برداشت کرد کار فرهاد پورغلامی در ملوان تمام است. این تصمیم قابل پیش بینی هم بود به این خاطر که ملوان از 7 بازی 9 امتیاز کسب کرده بود و با توجه به کسر 6 امتیاز از سوی فیفا در قعر جدول قرار دارد.


هیات مدیره تیم ملوان فردا تشکیل جلسه می دهد تا در خصوص تصمیم مدیر عامل به جمع بندی برسد. شاید فرهاد پورغلامی در سمت خود ابقاء شود و یکی دو هفته دیگر فرصت داشته باشد اما یک روی سکه هم اخراج نهایی او است. در همین کش و قوس صدای پای پژمان نوری و مازیار زارع هم می آید که در ابتدای فصل برای حضور در کادر فنی تیم ملوان توصیه شده بودند اما فرهاد پورغلامی این پیشنهاد را قبول نکرد.


باشگاه ملوان در حالی این تصمیم را اتخاذ کرده که هنوز پرداختی به کادر فنی خود از ابتدای فصل نداشته است. در صورتی که باشگاه تصمیم به اخراج فرهاد پورغلامی و کادرش بگیرد طبق قانون باید همه حق و حقوق آنها را پرداخت نماید.


این ناکامی دومین ناکامی فرهادپورغلامی در ماه های اخیر به حساب می آید. او پیش از حضور در تیم ملوان به همراه تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها حاضر شد و موفق نشد از گروه خود صعود کند.

دیدگاه‌ها