کد خبر : 1561725 | 25 مهر 1397 ساعت 10:56 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

آنتوان گریزمان:

حرف‌های بین دو نیمه در رختکن عامل پیروزی ما شد

آنتوان گریزمان فاش کرد که بازیکنان این تیم بین دو نیمه‌ی بازی دیشب با آلمان در رختکن با هم گفتگوی درون‌تیمی مهمی داشته‌اند که باعث شده در نیمه‌ی دوم بتوانند به مراتب بهتر کار کرده و در نهایت به پیروزی برسند.

حرف‌های بین دو نیمه در رختکن عامل پیروزی ما شد

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه و آلمان دو رقیب بزرگ و سنتی فوتبال اروپا دیشب در حالی برای جدال با هم در قالب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا آماده می‌شدند که بعد از شکست 3-0 آلمان در مقابل هلند در بازی قبلی، ژرمن‌ها که با خطر حذف مواجه بودند مصمم شده بودند که با تمام قوا به مصاف شاگردان دیدیه دشان بروند.

 

قهرمان جام جهانی 2014 در نیمه‌ی اول نمایش بسیار خوبی داشت و بهتر از فرانسه نشان داد. تونی کروس در همان اوایل این نیمه از روی نقطه‌ی پنالتی قفل دروازه‌ها را باز کرد و بعد از آن هم آلمان تا پایان این نیمه کنترل بازی را در اختیار داشت.

 

اما شاگردان دیدیه دشان بعد از شروع نیمه‌ی دوم نشان دادند که خود را پیدا کرده‌اند و بعد از گذشت حدود 17 دقیقه گریزمان با ضربه‌ی سر بازی را به تساوی کشاند تا نشان دهد این فرانسه با فرانسه‌ی نیمه‌ی اول متفاوت است. درحالیکه 10 دقیقه به  پایان بازی  مانده بود این مهاجم اتلتیکو مادرید با خونسردی پشت یک ضربه‌ی پنالتی ایستاد و گل پیروزی‌بخش خروس‌ها را به ثمر رساند.

 

گریزمان بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نیمه‌ی اول خیلی سخت بود. آلمان چون با سه مدافع مرکزی به میدان آمده بود موفق شد تعادل ما را به هم بزند. ما بین دو نیمه مجبور شدیم سه چهار تغییر تاکتیکی بوجود بیاوریم و با هم خیلی جدی حرف بزنیم. بعد از این بود که اوضاع برای ما بهتر شد. ما بین دو نیمه دور هم جمع شدیم و با هم صحبت کردیم. ما همان فرانسه‌ای هستیم که با فداکاری و رفاقت صمیمانه توانسته بودیم قهرمان جهان بشویم".

 

1345639

دیدگاه‌ها