کد خبر : 1561733 | 25 مهر 1397 ساعت 11:23 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

قدیمی های تیم ملی، نیمکت نشین تازه واردها

شب گذشته بازیکنان باتجربه تیم ملی از ابتدا به میدان نرفتند و اکثرا در نیمه دوم جای ملی پوشان جوان را گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، حالا با جرات می توان از پوست اندازی کارلوس کی روش در تیم ملی ایران صحبت کرد. از زمان حضور او بازیکنان زیادی به تیم ملی آمده و رفته اند و حالا می توان گفت پژمان منتظری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد و... آخرین بازیکنان نسل اول دوران کارلوس کی روش هستند.

 

این بازیکنان دیشب نیمکت نشین و نظاره گر بازیکنانی بودند که اغلب در سال های اخیر به تیم ملی اضافه شده اند؛ به عبارتی به جز احسان حاج صفی تمام بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی جزو مهره های نسل 3 و 4 کارلوس کی روش در تیم ملی هستند.

 

در نیمه دوم، انصاری فرد جای آزمون را گرفت، شجاعی و دژاگه هم به زمین راه یافتند اما پژمان منتظری همچنان نیمکت نشین باقی ماند. منتظری 35 ساله احتمالا آخرین روزهای حضورش در تیم ملی را سپری می کند و شاید بازی در جام ملت ها، آخرین تجربه مدافع استقلال در تورنمنت های ملی باشد.

 

البته می توان حدس زد که اوضاع برای اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم اینطور باشد. آن ها در این فصل پس از مدت ها بازی در فوتبال اروپا به ایران آمدند و فوتبال خود را در تراکتورسازی ادامه می دهند و بعید است در این سن و سال، همچون گذشته به تیم ملی دعوت شوند، مخصوصا که جانشین های جوان نمایش های خوبی را ارائه می دهند و در لیگ برتر هم خیلی ها مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها