کد خبر : 1561847 | 25 مهر 1397 ساعت 18:00 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

2 نماینده ارومیه یک ست هم نگرفتند

استارت لیگ والیبال با برد پیکان و فولاد سیرجان

تیم های پیکان و فولاد سیرجان اولین برنده های لیگ برتر والیبال در فصل 97 لقب گرفتند.

استارت لیگ والیبال با برد پیکان و فولاد سیرجان

 

به گزارش "ورزش سه"، سی و دومین دوره لیگ برتر والیبال امروز با حضور 13 تیم در حالی استارت خورد که شهرداری تبریز در هفته نخست استراحت می کند.


در یکی از بازی ها شهرداری ارومیه و پیکان که در سال های اخیر بارها مقابل هم قرار گرفتند و بازی های جذاب و بعضا جنجالی هم داشتند؛ به مصاف هم رفتند. خودروسازان که امسال با سرمربیگری محمد ترکاشوند و یک ترکیب نسبتا جوان وارد لیگ شدند، در نهایت توانستند با حساب 3 بر صفر(25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 21) به برتری دست پیدا کنند.


همچنین در دیگر مسابقه ای که تا این لحظه به پایان رسیده، فولاد سیرجان ایرانیان که به تازگی وارد لیگ برتر شده، از درنای ارومیه پذیرایی کرد. شاگردان محمدرضا دامغانی در این بازی خانگی با بازیکنانی همچون مهدی مهدوی، علیرضا مباشری و آرش کمالوند 3 بر صفر توانستند دیگر نماینده ارومیه را هم از پیش رو بردارند. سیرجانی‌ها این 3 ست را 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 19 به سود خود به اتمام رساندند تا در کنار پیکان جزو تیم های 3 امتیازی هفته اول لیگ باشند.


دیدار تیم های خاتم اردکان-شهرداری ورامین، کاله مازندران-پیام مشهد، سایپا-عقاب نهاجا و شهرداری گنبد –شهروند اراک هم اکنون در جریان است.

 

دیدگاه‌ها