کد خبر : 1561858 | 25 مهر 1397 ساعت 18:50 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام-قلعه‌نویی، تاکتیکی مشابه برای یک هدف

جواد نکونام با استفاده از تاکتیکی مشابه با مربی سابق خود برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.

نکونام-قلعه‌نویی، تاکتیکی مشابه برای یک هدف

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران نهمین بازی خود در لیگ برتر را در اصفهان و برابر سپاهان می‌گذارند. مسابقه ای که برای نکونام گذر از مراحل سخت و رسیدن به دیدارهای آسان است. نساجی بعد از این دیدار با رقیبان مستقیم خود در جدول بازی می‌کند و شانس زیادی برای کسب رتبه تک رقمی در پایان نیم فصل اول مسابقات خواهد داشت.


اما این تیم به احتمال فراوان در دیدار با سپاهان از همان تاکتیکی استفاده خواهد کرد که سال‌ها مورد تایید و استفاده قلعه نویی بود. نکونام از ابتدای فصل تاکتیک‌های دفاعی برای تیمش اتخاذ کرده و بیشتر دل به ضد حملات بسته است. تاکتیکی که نفوذ از جناحین و در ادامه سانترهای پی در پی و هم‌چنین استفاده از ضربات ایستگاهی راه اصلی رسیدن به گل است. درست به مانند سپاهانی‌ها که بیشترین گل خود در این فصل را با استفاده از ضربات سر به دست آوردند.


حالا باید دید در دیدار روز جمعه کدام یک از تیم‌ها برنده این تاکتیک آشنا خواهند شد. هر چند که سپاهانی‌ها با داشتن بازیکنانی زهردارتر در خط حمله چند قدم از حریف مازندرانی خود جلو بوده و از تجربه بیشتری برای استفاده از تک موقعیت‌های به دست آمده برخوردار هستند.

دیدگاه‌ها