کد خبر : 1561867 | 25 مهر 1397 ساعت 19:14 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت باز هم در ترکیب برزیل؛

اشک‌های دانیلو برای کابوسی که تمام نمی‌شود(عکس)

دیدار برزیل و آرژانتین در حالی به پایان رسید که دنیلو مدافع راست منچستر سیتی و تیم ملی برزیل نتوانست به علت مصدومیت تا انتها در زمین حضور داشته باشد.

 به گزارش ورزش "سه"، شب گذشته دو تیم  پر افتخار و قدرتمند برزیل و آرژانتین به مصاف هم رفتند که  این دیدار با تک گل میراندا مدافع پیش تاخته برزیل در اوقات اضافه بر روی ارسال کرنر ستاره تیمشان نیمار به پایان رسید. میراندا قبل از این ضربه هم می توانست دروازه آرژانتین را در نیمه اول باز کند، که اتامندی با دفع آن از روی خط مانع از به ثمر رسیدن گل شد.


از اتفاقات تلخ این دیدار باید به مصدومیت  شدید دنیلو در دقیقه 57 دیدار اشاره کرد . شدت مصدومیت این بازیکن آنقدر زیاد بود که او نتوانست جلوی اشکهایش را بگیرد و تصاویر تلخی از او بجا ماند. دانیلو پیش تر در رئال مادرید هم به دلیل مصدومیت دوران سختی را تجربه کرده بود و در اولین گام از جام جهانی 2018 هم با مصدومیت روبرو شد تا نتواند همراه با شاگردان تیتو در ادامه مسابقات باقی بماند و به خانه بازگشت.


دنیلو در شرایطی دچار چنین مصدومیت شدیدی شد که با منچسترسیتی در حال بازگشت به دوران خوب گذشته بود و حالا با این مصدومیت معلوم نیست که چند ماه دیگر باید برای بازگشت به زمین انتظار بکشد؛ مصدومیتی که هنوز اطلاعات دقیقی از آن توسط پزشکان برزیل مخابره نشده است.


مطمئنا این خبر برای گوآردیولا هم  که تیمش در چهار تورنمنت در حال رقابت است، نمی تواند خوشایند باشد.

 

1345793

 

1345794

دیدگاه‌ها