کد خبر : 1561882 | 25 مهر 1397 ساعت 20:26 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

خطر کسر 6 امتیاز دوم از نماینده مشهد

پدیده برای دومین سال پیاپی نقره داغ می‌شود؟

در حالی که نماینده مشهدی حاضر در لیگ برتر، یک بار فصل گذشته با کسر 6 امتیاز نقره داغ شد این احتمال می رود در این فصل نیز یک بار دیگر توسط فیفا جریمه شود.

پدیده برای دومین سال پیاپی نقره داغ می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پدیده مشهد را می توان  یکی از مهمترین تیم های حاضر در لیگ هجدهم دانست. شاگردان گل محمدی علیرغم چیزی که از آنها انتظار می رفت از ابتدای بازی های این فصل موفق شدند خود را به صدر جدول برسانند و در 8 هفته ابتدایی سرآمد سایر تیم های لیگ برتری نام بگیرند.


اما این روزها اخبار ناخوشایندی از این تیم به گوش می رسد و باز هم خطر کسر امتیاز این تیم را تهدید می کند. پدیده ای ها که فصل قبل نیز به دلیل موضوع بدهی به بازیکن خارجی 6 امتیاز خود را از دست دادند احتمال جریمه مربوط به بدهکاری به پراهیچ را باز هم در کنار خود می بینند و آن طور که سرمربی این تیم امروز اعلام کرد موضوع کسر امتیاز بسیار به این تیم نزدیک است.


گل‌محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود پدیده به خاطر بدهی به پراهیچ در آستانه کسر 6 امتیاز قرار دارد اظهار داشت: خبرهایی که من هم شنیدم همین است. اگر طی امروز و فردا این مبلغ که حدود 20 هزار دلار است جور شود، این مشکل حل می شود. فکر می‌کنم تا الان منبعی برای تامین این پول پیدا نشده است و احتمالا این اتفاق به زودی برای پدیده  می‌افتد. این موضوع باید دغدغه مسئولان مربوطه باشد. ما و بازیکنان در این مدت با تمام وجود برای مردم شهر تمرین و بازی کردیم. با سختی زیاد و به خاطر غیرت و شرف برای مردم شهر چیزی کم نگذاشتیم. الان دیگر نوبت مسئولان است. امیدوارم مسئولان از خواب خود که شاید هم خودشان را به  خواب زده‌اند بیدار شوند.

 

دیدگاه‌ها