کد خبر : 1561947 | 26 مهر 1397 ساعت 09:02 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه‌ی ویدال به خاطر دعوا در مونیخ: 800هزار یورو

آرتورو ویدال ستاره‌ی سابق بایرن مونیخ که این روزها در بارسلونا بازی می‌کند برای پاسخ دادن به بعضی اتهامات باید به شهر مونیخ برمی‌گشت تا روز چهارشنبه در دادگاهی در این شهر آلمانی شرکت کند.

جریمه‌ی ویدال به خاطر دعوا در مونیخ: 800هزار یورو

به گزارش "ورزش سه"، اتهامات ویدال که دادگاه مونیخ به آنها رسیدگی می‌کند به دعوا و درگیری‌ای که در یک نایت‌کلاب در شهر مونیخ اتفاق افتاده و ویدال متهم است که در آن دخالت داشته برمی‌گردد. این ماجرا به یک سال پیش برمی‌گردد، زمانی که ویدال و برادرش ساندرینو بعد از پیروزی بایرن مونیخ بر ماینتز به این نایت‌کلاب رفته بودند تا پیروزی‌ آرتورو و تیمش را جشن بگیرند. 

 

به گزارش روزنامه‌ی آلمانی تاگس زایتونگ، ویدال در جلسه‌ی روز چهارشنبه‌ی دادگاه حاضر نشده و علت غیبت خود را دلایل حرفه‌ای اعلام کرده. ویدال یک شب قبل از زمان برگزاری دادگاه به همراه تیم ملی شیلی در مکزیک حضور داشته تا در دیدار این دو تیم به میدان برود. دیداری که با پیروزی 1-0 شیلی به پایان رسید. 

 

شاکی پرونده که از او به عنوان محمت ای نام برده شده به خاطر ضرب و جرح شدید از ویدال شکایت کرده، ضرب و جرحی که او برای آنها دو هفته طول درمان دریافت کرده است. او روز چهارشنبه به عنوان شاهد در دادگاه حضور داشت. وکیل او به وجود تصاویر ویدیویی زمان حمله اشاره کرد و گفت شواهد و مدارک روشن و قطعی است. 

 

ویدال به دلیل عدم حضور، به صورت غیابی محاکمه و به پرداخت جریمه‌ای 800هزار یورویی محکوم شد. او باید این جریمه را به مدت 80 روز پرداخت کند و روزانه 10هزار یورو بپردازد. برادر ویدال، ساندرینو هم که بدون عذر موجه در دادگاه حضور نداشت به پرداخت روزی 150 یورو به مدت 120 روز محکوم شد تا مجموعه جریمه‌اش به 18هزار یورو بالغ شود. 

 

براداران ویدال برای فرجام‌خواهی از این حکم دادگاه دو هفته زمان خواهند داشت. اینکه اگر آنها از پرداخت این جریمه خودداری کنند چه اتفاقی برایشان می‌افتد هنوز مشخص نیست. دادگاه می‌تواند در صورت استنکاف از پرداخت جریمه، برای آنها حکم جلب صادر کند.

 

1345873

دیدگاه‌ها